وزرای خارجه ایران و امارات متحده عربی در یک گفت‌وگوی تلفنی، آخرین تحولات منطقه و روند تحولات سیاسی و امنیتی جاری را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش اکوایران به نقل از آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس تلفنی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، درباره تازه‌ترین تحولات منطقه‌ای و وضعیت کلی اوضاع گفت‌وگو کرد.

در این رایزنی، دو طرف ضمن بررسی تحولات و تنش‌های جاری در منطقه، درباره روندهای سیاسی و امنیتی موجود تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه امارات در این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد که مذاکرات و رایزنی‌های جاری به نتایج مثبتی منجر شود که زمینه‌ساز تقویت امنیت، ثبات و آرامش پایدار در منطقه باشد.