فرمانده اسبق سپاه با انتشار یک توییت نوشت: پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، کوبنده خواهد بود.
به گزارش اکوایران، سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران در دفاع مقدس 8 ساله در توئیتی نوشت:
"آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود."