فعال اصلاح طلب نوشت: پزشکیان هر چه نباشد به الزامات و ضروریات ملت-دولت در حد خود واقف است و اثر جنگ را بر مملکت و مملکتداری به درستی درک میکند.
به گزارش اکوایران به نقل از خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود نوشت:
چقدر خدا به ما رحم کرد که در آخرین انتخابات ریاستجمهوری شرکت کردیم و مانع ورود سعید جلیلی به ساختمان پاستور شدیم.
گر چه با رأیمان آقای پزشکیان را روی میدان مین فرستادیم، اما اگر آقای جلیلی رئیسجمهور میشد همهٔ ما و به اضافهٔ مملکت را روی میدان مین میفرستاد!
دکتر پزشکیان هر چه نباشد به الزامات و ضروریات ملت-دولت در حد خود واقف است و اثر جنگ را بر مملکت و مملکتداری به درستی درک میکند.
حلقهٔ یاران آقای جلیلی، اما گویی در جهانی خودساخته و فارغ از الزامات ملت-دولت به سر میبرند و چنان از حلاوت و ثمرات جنگ سخن میگویند که پنداری حلوای تنتنانی است!