ادعای جدید رویترز/مسئولان اسرائیلی: این حملات احتمالا دیگر تکرار نخواهد شد
رویترز به نقل از مسئولان اسرائیلی: «حمله به میادین گازی ایران احتمالا تکرار نخواهد شد».
رویترز به نقل از مسئولان اسرائیلی: «حمله به میادین گازی ایران احتمالا تکرار نخواهد شد».
پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساختهایمان تنها بخشی از قدرت ما بود. تنها دلیل این خویشتن داری احترام به درخواستهای کاهش تنش بود.
شورای نگهبان تاکید کرد: خون پاک شهدای والامقام و همه شهدای امنیت و اقتدار، گریبان دشمنان صهیونی- آمریکایی را خواهد گرفت.
شیخ حمد بن جاسم: ایران این جنگ را به جنگی فرسایشی تبدیل خواهد کرد. هر طرف، دست دیگری را گرفته و فشار میدهد؛ باید دید کدامیک زودتر کوتاه میآید.
روابط عمومی ارتش در اطلاعیه شماره ۳۵ اعلام کرد: از بامداد امروز و در انتقام خون پاک دلاورمردان ناوشکن دنا و شهید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، با حملات پهپادی ارتش، وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی، شبکه ۱۳تلویزیون مستقر در تلاویو و…
وزارت خارجه عمان اعلام کرد:از شورای امنیت میخواهیم که این جنگ را متوقف کند. ما تأکید میکنیم که گفتگو بهترین راه برای یافتن راهحلهاست.
سفارت آمریکا در عربستان: ما شهروندان خود را تشویق میکنیم که در صورت ایمنی، از طریق پروازهای تجاری عربستان را ترک کنند.
حملاتی که زیرساختها در ایران، قطر و عربستان سعودی را هدف میگیرند، تجهیزات نفتی و گازی را در کانون مناقشه قرار داده است.
خبرهای غیررسمی می گویند امارات سفارت خود در تهران را نیز تعطیل و سفیر و کادر دیپلماتیک را از ایران خارج کرده است.
سپاه پاسداران از رهگیری و انهدام ۲ فروند پهپاد در آسمانهای تهران و کرج و همچنین یک موشک کروز در قزوین طی شامگاه چهارشنبه خبر داد.