اطلاعیه جدید ارتش/ دو فروند پهپاد هرمس دشمن را در ساعت های ۲۱ و ۲۱:۳۰ شب جاری در آسمان تهران ساقط کردیم
اطلاعیه شماره ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران: دقایقی پیش دو فروند پهپاد هرمس دشمن متجاوز، توسط سامانههای نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان تهران منهدم شد.