در اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال، شرکت ایران خودرو اعلام کرد عرضه خودروی سواری دنا در تاریخ  26 دی ماه 1401 انجام شد و رویکرد این شرکت مطابق هماهنگی‌های انجام شده با مراجع ذی ربط، تداوم عرضه خودرو در بورس کالا است.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز طی اطلاعیه‌ای در خصوص خبر توقف یکی از واحدهای تولید خود شفاف سازی کرد. این شرکت اعلام کرد جهت تعمیرات دوره‌ای، خط تولید آهن سازی (آهن اسفنجی) از تاریخ 27 دی ماه 1401 آماده بهره‌بردای است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد از خرید دو بلوک (ساختمان واقع در پارک فناوری پردیس) به مبلغ 111 میلیارد تومان خبر داد.

صندوق سرمایه گذاری گسترش فردای ایرانیان در نظر دارد 1.85 درصد از سهام شرکت نهادهای مالی بورس اوراق بهادار با نماد (نبوس) را واگذار نماید. شرکت محصولات کاغذی لطیف از توقف تولید به دلیل قطعی گاز خبر داد.

شرکت سایپا اعلام نمود با توجه به پذیرش خودرو شاهین در بورس کالا، تاکنون تعداد 6200 دستگاه خودرو از طریق بورس کالا جهت فروش آگهی شده است.

شرکت لیزینگ پارسیان اعلام کرد مزایده فروش شش دانگ یک باب ملک با کاربری کل ملک صنعتی (مجموعه خدماتی، تجاری و اداری) واقع در بخش 10 تهران به دلیل نبود متقاضی نتیجه‌ای حاصل نشده است.

بانک سینا نیز اعلام نمود به منظور استفاده از سود فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبین در افزایش سرمایه بانک و بهبود کفایت سرمایه و متعاقبا بهبود سایر نسبت‌های نظارتی و احتیاطی، هیأت مدیره با فروش سهام متعلق به بانک در شرکت توسعه اعتماد مبین به قیمت گزارش کارشناس رسمی دادگستری با رعایت ضوابط بانک مرکزی موافقت کرد.

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از فروش 4 واحد تجاری واقع در مجتمع تجاری میکا مال کیش به قیمت 269 میلیارد تومان، به شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان خبر داد که جهت ایجاد نقدینگی برای پیشبرد اهداف شرکت صرف خواهد شد.

شرکت پارس دارو نیز افزایش سود عملیاتی را عمدتاً به دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش محصولات، افزایش قیمت نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل اعلام کرده است.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات از پذیرش شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس خبر داد که به زودی با عرضه اولیه سهام خود همراه می‌باشد، این شرکت در گروه قند و شکر طبقه بندی و اولین شرکت در حوزه تولید شکر از نیشکر می‌باشد.

 شرکت تاید واتر خاورمیانه از فروش یک فروند شناور مسافربری به نام نگین تاید1 با واگذاری شافت و پروانه‌ها و سکان‌ها و بدون واگذاری موتورهای رانش و ژنراتورها خبر داد. نحوه تسویه به این صورت خواهد بود که معادل 50 درصد قیمت پایه بصورت نقد در زمان انعقاد قرارداد دریافت و 25 درصد آن در قالب یک فقره چک 45 روزه و 25 درصد دیگر نیز در قالب یک فقره چک در زمان انتقال سند شناور دریافت خواهد شد.

شرکت گروه صنعتی ناب با نماد غناب از تغییر گروه اطلاعیه  کاهش تقریبی 300 میلیاردی جرائم اعتبار اسنادی بانک ملت از ب به الف خبر داد.

همچنین شرکت داروسازی زهراوی اظهار داشت قیمت تعدادی از محصولات پیوندی با سهم تقریبی 14 درصد در سبد فروش این شرکت، با توجه به تغییر سیاست ارزی واردات مواد اولیه آنها از ترجیحی به نیمایی، توسط سازمان غذا و دارو مورد اصلاح قرار گرفته که این موضوع فروش سالانه این محصولات را از حیث ریالی به طور متوسط 65/2 افزایش خواهد داد. 

شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران با نماد دفرا بیان کرد با توجه به اعلام قیمت‌های جدید از سوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش بینی معادل 8 درصد افزایش نشان می دهد.

همچنین شرکت روز دارو اعلام کرد نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش بهای تمام شده، بر اساس مجوزات سازمان غذا و دارو طی سال مالی 1401 افزایش یافته است.

شرکت البرز دارو هم نرخ از افزایش نرخ برخی از محصولات این شرکت خبر داد.

شرکت تامین سرمایه نوین بیان داشت ملک شرکت با شرایط اعلامی از طریق بورس کالا عرضه شده است که با توجه به نبود متقاضی به فروش نرسید که به محض عرضه مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

اما نمادهای وشمال، خفنر، وپست، کماسه، تجلی و فافزا، فلامی، داوه، فنوال و کازرو صورت های مالی خود را منتشر کردند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای پخش و زفجر بودند که سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کردند.

و اما نمادهای رنیک، حریل، غشاذر، شنفت، غپونه، سهرمز، وهور، غشصفا، آسیاتک، آسیا و فغدیر از به صدور مجوز افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر دادند. همچنین افزایش سرمایه نمادهای فرود و واحصا نیز مورد تایید بازرس و حسابرس قانونی قرار گرفته است.