شرکت سایپا اعلام کرد زمان شرکت در مزایده واگذاری سهام تاپکو تمدید شده است. همچنین شرکت سایپا آذین از معامله با شرکت سازه گستر سایپا و تولید 10 هزار مجموعه صندلی خودرو اطلس خبر داد.

بانک صادرات ایران نیز عنوان کرد معادل 2.89 درصد از سهام شرکت بیمه البرز به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه 9 اسفند ماه 1401 خواهد بود.

شرکت موتوژن مجوز افزایش 18 درصدی نرخ محصولات صنعتی (الکتروموتورهای صنعتی) را دریافت کرده است.

همچنین شرکت داروسازی دکتر عبیدی افزایش تعداد فروش محصولات و تغییر سبد فروش محصولات به سمت محصولات برند را از دلایل رشد سود برشمرد.

اما شرکت گروه صنعتی سدید اظهار کرد پرونده مربوط به اختلاف این شرکت در خصوص 33 % از سهام شرکت فرآب، در شعبه اول دیوان عالی کشور تحت رسیدگی بوده و تا این تاریخ منتج به صدور رأی نگردیده است. به محض حصول نتیجه و صدور رأی مراتب به نحو مقتضی به اطلاع سهامداران محترم این شرکت خواهد رسید.

شرکت توسعه و عمران امید نیز بیان کرد 15 واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط به قیمت 167 میلیارد تومان واگذار گردید و از آن جایی که مبلغ بهای تمام شده واحدهای مذکور 16 میلیارد تومان بوده است.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) به عنوان مزایده گذار اقدام به واگذاری 20 درصد از سهام یکی از شرکت های فرعی خود به نام شرکت صنعتی تدبیر تایر یزد (سهامی خاص) در مرحله قبل از بهره برداری به صورت عمده از طریق مزایده عمومی نمود که تنها یک شرکت کننده برنده مزایده گردید.

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان از معاملات خود با  شرکت سامان بازار رضوی (سهامی خاص) گفت.

اما شرکت پتروشیمی فن آوران (شفن)  اعلام کرد پیرو سیاست‌های جدید دولت و بانک مرکزی در خصوص عرضه ارز شرکت‌های پتروشیمی در بازار متشکل ارز و طلا ، از این تاریخ مبادلات ارزی شرکت‌های پتروشیمی به عنوان عرضه کنندگان ارزهای صادراتی و متقاضیان ارزهای مزبور ، از طریق حضور در تابلو دوم بازار فوق انجام و به جای اعمال نرخ ثابت 28500 تومان به ازاء هر دلار ، بهای ارزها روزانه براساس میزان عرضه و تقاضای آن در بازار مذکور تعیین خواهد شد.

نمادهای ساینا و بهپاک هم در خصوص عملکرد و صورت های مالی خود شفاف سازی کردند.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم نیز جهت ارزیابی کیفی-مالی مناقصه گران، خرید قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی توربین‌های گازی V94.2 ورژن 3 فراخوان عمومی داد. 

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کابگن، پردیس و فاسمین سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نمادهای کتوکا و پخش از ثبت افزایش سرمایه خود از محل سود انباشته خبر دادند.