در میان اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال شرکت گروه بهمن با نماد خبهمن عنوان کرد تعداد 109 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری ارزش آفرینان متعلق به شرکت گروه بهمن و 81 میلیون سهم شرکت ارزش آفرینان متعلق به شرکت فرعی سرمایه گذاری بهمن از طریق تابلو معاملات عمده فرابورس ایران عرضه شد، که به دلیل توقف نماد وآفر معامله انجام نپذیرفت.

شرکت پتروشیمی خراسان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با مطالبات فروش کود اوره کشاورزی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شفاف سازی کرد.

شرکت فرآورده های غذائی و قند تربت جام با نماد قجام نیز در خصوص آثار مرتبط با پرونده زمین گرگان شفاف سازی کرده است.

شرکت داده گستر عصر نوین بیان کرد در خصوص رای دیوان عدالت اداری در ارتباط با شکایت این شرکت و شرکت فناوران نوین بنیان پاسارگاد (شرکت وابسته) به طرفیت معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مبالغ تضمین شده تسهیم درآمد پروانه‌های صادره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شفاف سازی نمود.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات (وسپهر) اعلام کرد در نظر دارد معادل 94.998 درصد از سهام تحت مالکیت خود در شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران (از کل سهام شرکت مذکور) را واگذار کند.

شرکت تأمین ماسه ریخته گری (کماسه) قصد دارد خدمات مطالعات فنی، امکان سنجی و طراحی ساختمان‌ها و تأسیسات پروژه احداث کارخانه جدید شرکت در زمینی به مساحت حدود 200.000 متر مربع در منطقه سرانزا واقع در شهرستان فیروزکوه را به شرکت مشاور واجد شرایط دارای سابقه فعالیت در زمینه طراحی پروژه های مرتبط با صنعت فرآوری مواد معدنی پس از ارزیابی و بررسی واگذار کند.

اما نماد ثبهساز جهت مشارکت در ساخت و ساز بر روی دو قطعه زمین (تجمیع شده )واقع در شهر تهران به مساحت 740متر مربع و مساحت قابل احداث 4473 متر مربع فراخوان مناقصه ای صادر کرده است.

شرکت البرز دارو (دالبر) اعلام کرد نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت شوکو پارس هم اعلام کرد با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و بررسی قیمت بازار و اثر افزایش نرخ مواد اولیه و سایر نهاده های تولید بر بهای تمام شده، تغییرات قیمت محصولات این شرکت از تاریخ 15 فروردین ماه 1402 قابل اعمال می‌باشد.

شرکت کارخانجات نساجی بروجرد عمده دلایل افزایش هزینه های ادرای و عمومی را افزایش تعداد فروشگاه در سال 1401 اشاره کرد که خود موجب افزایش هزینه ها پرسنلی و واحدهای فروشگاهی و نیز هزینه اجاره فروشگاه ها شده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سخاش، شستان، وبهمن و کرازی بودند که سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند.