به گزارش اکو ایران، در سامانه کدال شرکت شرکت پارس خودرو از افزایش نرخ فروش محصولات خود خبر داد.

شرکت سایپا نیز مجوز افزایش قیمت محصولات خود را دریافت کرد. شرکت زامیاد دیگر شرکت خودرویی نیز مجوز افزایش بیش از 10 درصدی محصولات گروه نیسان را دریافت کرده است.

اما شرکت پتروشیمی پردیس در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با مطالبات فروش کود اوره کشاورزی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شفاف سازی کرد.

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی خارک به منظور اصلاح اطلاعات با اهمیت، حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شد.

شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور در خصوص انتقال سند زمین آزادشهر شفاف سازی کرد.

شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده افزایش نرخ های فروش محصولات اعلام کرده است.

شرکت سرمایه گذاری بهمن علت افزایش سود خالص سال جاری نسبت به سال گذشته را اعلام کرد که عمدتاً ناشی از افزایش درآمد سود سهام حاصل از سرمایه گذاری در شرکت‌های سرمایه پذیر بوده است.

شرکت سیمان خزر نیز علت افزایش سود عملیاتی و سود خالص دوره یکساله منتهی یه 29 اسفند ماه 1401 نسبت به دوره مشابه قبل را افزایش درآمد فروش به میزان 29 درصد و نیز مدیریت هزینه های تولیدی به دلیل افزایش تولید کلینکر و پوشش هزینه‌های ثابت دانسته است.

بانک سینا نیز از فروش 33 درصد از سهام در اختیار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا موسسه بنیاد علوی به  صندوق توسعه ملی خبر داد.

شرکت توسعه و عمران امید از معامله با گروه توسعه ساختمان و تدبیر گسترش الکترونیک تدبیر ایران (سهامی خاص) خبر داده است.

بانک آینده هم از ارزیابی ملک شرکت توسعه ساختمانی سامان، ملک شیخ بهائی، شرکت آشیان سازان کیهان و ملک ظفر خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای ساینا، پخش، شوینده، امید، بسویچ و واحصا سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند. نماد قچار نیز آگهی دعوت خود را لغو کرد.

اما سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 118 درصدی نماد تاصیکو را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سایر اندوخته‌ها را صادر کرد.