به گزارش اکوایران، قمیت ورق سرد خودروی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بیست و یکمین روز از فروردین ماه سال 1402 در بورس کالای ایران به قیمت 34 میلیون و 927 هزار تومان مورد داد و ستدقرار گرفت . همچنین ورق سرد شرکت های صنایع هفت الماس و فولاد غرب آسیا به طور میانگین در این روز در محدوده 32 میلیون و 290 هزار تومانی مورد داد و ستد قرار گرفت.

در دو هفته ابتدایی کاری سال 1402 شرکت هایی همچون فولاد مبارکه اصفهان ، صنایع هفت الماس و فولاد غرب آسیا محصولات فولادی خود را در بورس کالا عرضه کردند. همچنین شمش بلوم محصول شرکت های آهن و فولاد ارفع ، فولاد خوزستان و  شرکت صنعتی معدنی چادر ملو در این بازه در بورس کالا مورد داد و ستد قرار گرفت.

محصولات فولادی

شمش بلوم شرکت آهن و فولاد ارفع به همراه شرکت صنعتی چادر ملو و فولاد خوزستان در قیمت پایه 17 میلیون و 900 هزار تومان عرضه شد . قیمت این محصول هفته ابتدایی فروردین ماه در بورس کالا حوالی تنی 18 میلیون و 894 هزار تومان عرضه شده بود که ظرف هفته کاری گذشته با افت 5 درصدی در قیمت همراه شده است.

بالاترین قیمتی که در دو هفته اخیر این محصول به طور میانگین به خود دیده است رقم 19 میلیون تومان به ازای هر تن و در تاریخ 15 فروردین ماه بوده است.

تختال C  شرکت فولاد هرمزگان جنوب  نیز حوالی 19 میلیون و 900 هزار تومان در بورس کالا و به قمیت پایه عرضه شد.

ورق رنگی و ورق گالوانیزه شرکت صنایع هفت الماس به ترتیب در قیمت های 46 میلیون و 648 هزار تومان و 39 میلیون و 648 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

محصولات فولادی 3