شرکت تجهیز نیروی زنگان با نماد شزنگ اعلام کرد از ابتدای سال 1402 با پیگیری های مکرر و همچنین مساعدت های لازم اداره کل صمت استان زنجان تا کنون به دلایل نامعلوم موفق به دریافت مجوز خرید مواد اولیه (روغن‌های پایه) جهت ادامه فعالیت محصولات روغن صنعتی و خودرویی نشده است. بنابراین تا اطلاع ثانوی کلیه قراردادها و فعالیت این بخش از کارخانه به طور متوقف می شود.

شرکت فروسیلیسیم خمین، شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران و شرکت فروسیلیس ایران از افزایش نرخ فروش فروسیلیسیم 60-10 (محصول اصلی) خبر دادند.

شرکت  کشت وصنعت آب شیرین عنوان کرد پیرو کاهش مجوز و پروانه بهره برداری چاههای مذکور از 7200 ساعت به 3000 ساعت ، شرکت نسبت به این کاهش اعتراض و شکایتی را در دادگاه مطرح کرد و پس از پیگیری منجر به صدور رای و افزایش مجوز و پروانه بهره برداری به 6000 ساعت رسید.

شرکت تامین سرمایه کیمیا (تکیمیا) از انعقاد قراردادی با شرکت ملی صنایع مس ایران با موضوع  انجام بررسی های لازم و ارزیابی مقتضی / موشکافانه (Due Diligence) گزارش امکان سنجی پروژه خبر داد.

ملاک فملی، نرخ ارز بازار متشکل است

شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرد گزارش توجیهی افزایش سرمایه بر مبنای صورت‌های مالی شش ماهه  در سامانه کدال انتشار گردیده که پس از بروز رسانی بر مبنای اطلاعات صورت‌های مالی و دریافت گزارش حسابرس، اطلاعیه مربوطه در سامانه کدال انتشار خواهد یافت .

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از انعقاد قرارداد مشارکت مدنی و سرمایه‎گذاری و احداث و تحویل 200 واحد مسکونی هر کدام به متراژ تقریبی 95 مترمربع زیربنای مفید (10 طبقه‌ی سازه‌ای شامل یک طبقه زیرزمین، یک طبقه پارکینگ، 8طبقه مسکونی) و متراژ کلی 19000 مترمربع زیربنا در بخشی از قطعه زمینی واقع در تبریز، با  شرکت تعاونی بهسازان ماندگار سیمرغ خبر داده است.

نمادهای رنیک، غپینو، کاذر صورت های مالی 12 ماهه ،گلدیرا 3 ماهه و کورزی 6 ماهه منتهی به 12 اسفند 1401 را منتشر کردند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز  نمادهای فصبا، کرومیت، پرداخت، وامید و لوتوس سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس با نماد پترول افزایش سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکتها به ثبت رساند که از مبلغ 700 میلیارد تومان به مبلغ 1000 میلیارد تومان از محل اندوخته است.

هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو افزایش سرمایه 40 درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی را مورد تصویب قرار داد.