به گزارش اکوایران، شرکت پاکسان در گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1401 از کاهش زیان 61 درصدی خود خبر داد که از مقدار 55 میلیارد تومان به 21 میلیارد تومان رسیده است.

توسعه فن افزار توسن (فن افزا) به سود خالص چشمگیر در سه ماهه دست پیدا کرد. این سود که مبلغ 61 میلیارد تومان بوده با افزایش بیش از 3600 درصد نسبت به دوره قبل بوده است.

شرکت سیمان خاش در گزارش 6 ماهه مبلغ 232 میلیارد تومان سود شناسایی کرده که حدود 45 درصد با افزایش همراه بوده است.

شرکت سنگ آهن گهرزمین نیز در سه ماهه به سود خالص مبلغ 405 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به دوره قبل با اغماض می‌توان گفت تغییر نداشته و تنها 2 درصد کاهش داشته است.

اما شرکت صنعتی بهشهر با نماد غبشهر در سه ماهه 435 درصد افزایش سود خالص داشته، سودی که از مبلغ 87 میلیارد تومان به مبلغ 467 میلیارد تومان رسیده است.

شرکت ملی شیمی کشاور (شملی) هم در گزارش منتشر شده 6 ماهه خود از افزایش 171 درصدی سود خالص خبر داده است که این مبلغ 94 میلیارد تومان بوده است.

شرکت سیمان ساروم در گزارش 12 ماهه خود مبلغ 554 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره قبل 23 درصد افزایش داشته است.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی‌پاد هم درسه ماهه رقم 80 میلیارد تومان را به عنوان سود خالص شناسایی کرده، سودی که با افزایش 36 درصدی نسبت به دوره قبل روبرو شده است.

اما شرکت سیمان لار سبزوار در 6 ماهه به زیان خالصی برابر 9 میلیارد تومان رسیده است. این مبلغ برای دوره قبل 11 میلیارد تومان بوده، بنابراین سبزوا توانسته که 13 درصد زیان خود را کاهش دهد.

شرکت کویرتایر (پکویر)  سود خالص 100 میلیارد تومانی را برای 3 ماهه خود شناسایی کرده که با افزایش 130 درصدی همراه شده است.

اما نماد پرداخت موفق شده که در سه ماه زیان خالص خود را 32 درصد در این دوره کاهش دهد و از مبلغ 119 میلیارد تومان به مبلغ 81 میلیارد تومان برساند.

شرکت ماشین سازی اراک دیگر شرکتی است که در 6 ماهه افزایش  51 درصدی سود خالص رسیده، سود خالصی که از مبلغ 110 میلیارد تومان به مبلغ 167 میلیارد تومان بوده است.

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان در خصوص دلایل تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه قبل اظهار کرد: علاوه بر عملکرد مثبت شرکت در فروش سهام و کسب درآمد مناسب از این موضوع، افت شاخص بورس در سال‌های گذشته منجر به کاهش ارزش سرمایه گذاری ها شده که با تغییر روند و رشد نسبی شاخص بورس و برگشت ذخیره آنها منتج به شناسایی سود عملیاتی 60 میلیارد تومان شده است.

نمادهای کاما، پارسیان، ثپردیس، پکویر هم ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای استقلال، درازی و فصبا سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند. همچنین نماد سرود آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

اما شرکت گسترش قطعه سازی کمند پیشنهاد افزایش سرمایه خود از حل آورده نقدی سهامداران را در دستور کار خود قرار داده است.