در اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه اعلام کرد گزارش هیأت مدیره در خصوص توجیه افزایش سرمایه همزمان با صورت های مالی در دست رسیدگی توسط حسابرس مستقل شرکت می باشد.

بانک پارسیان پیرو آگهی فروش ملک تجاری-اداری رویال به اطلاع رساند که تفاهم‌نامه اولیه با یکی از متقاضیان خرید ملک مذکور به عمل آمده است که در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس از تعیین قیمت ساختمان اداری خریداری شده به مبلغ 63 میلیارد تومان خبر داد.

بررسی صنعت زغال سنگ در آینه بورس / تحلیل بنیادی کطبس + نمودار

شرکت باما با نماد کاما از پروانه بهره برداری جدید معدن سرب و روی ایرانکوه، شامل کانسنگ‌های سولفیدی و اکسیدی خبر داده که مجمع ذخیره قطعی سرب و روی قبلی بالغ بر 6،089،049 تن بوده است.

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر (حبندر) علت تاخیر پرداخت سود 5 درصد از سهامداران را فقدان کدملی در سامانه نرم افزاری سهام بوده است. این شرکت نسبت به تکمیل کد ملی سهامداران مذکور اقدام کرده است.

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (مفاخر) در خصوص علت تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی را افزایش درآمد عملیاتی به میزان 16 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل مطرح کرد که این بابت افزایش در درآمد ارائه خدمات پشتیبانی و فروش سخت افزار می باشد و همچنین افزایش سایر درآمدها، بابت فروش باتری ضایعاتی در این دوره را می توان از عمده دلایل آن دانست.

شرکت بیمه دانا عنوان کرد مقرر شده مبلغ حاصل از فروش زمین علی آباد از محل ظرفیت بند (ب) تبصره 5 قانون بودجه سال 1401 و یا از محل بودجه سال 1402 تامین شود.

شرکت سیمان فارس در خصوص نوسان بیش از 50 درصد در قیمت سهام ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد و عنوان کرد هیچگونه سؤال و ابهامی از جانب سرمایه گذاران و فعالان مطرح نشده بنابراین نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضای بازار و تصمیمات سرمایه گذاران دانست.

اما نمادهای ثامان، سفار، کپشیر، زمگسا صورت‌های مالی خود را منتشر کردند.

چه خبر از کدال؟ آغاز انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها

شرکت پشم شیشه ایران با نماد کپشیر مبلغ 131 میلیارد تومان را به عنوان سود خالص شناسایی کرده است. سودی که با افزایش 232 درصدی نسبت به دوره قبل که مبلغ 39 میلیارد تومان بود، روبه‌رو شده است.

شرکت سیمان فارس هم در گزارش 12 ماهه خود به سود خالصی به میزان 242 میلیارد تومان رسیده که نسبت به دوره گذشته با 126 درصد افزایش داشته است.

شرکت سامان گستر اصفهان نیز از افزایش 270 درصدی سود خالص خود خبر داده است که از مبلغ یک میلیارد تومان به مبلغ 4 میلیارد تومان رسیده است.

شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال مبلغ 97 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است که به میزان 58 درصد رشد داشته است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای غشوکو، واحصا، ولشرق و چخزر سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی نماد گکیش و 63 درصدی نماد ولبهمن از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر کرد.