در میان اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال شرکت داروسازی کاسپین تأمین از افزایش نرخ خرید مواد اولیه و نرخ خرید محصولات خود خبر داد.

شرکت داروسازی کاسپین تأمین عنوان کرد؛ افزایش بهای نهاده‌های تولید (شامل هزینه‌های مواد، دستمزد و سربار)، متأثر از تغییرات نرخ ارز و نیز افزایش سطح عمومی قیمت‌ها، منجر به افزایش قیمت تمام شده و قیمت فروش شده است. همچنین این شرکت در اطلاعیه‌ای دیگر از افزایش نرخ خرید مواد اولیه خود خبر داد که از مبلغ  977 میلیارد تومان به مبلغ 1440 میلیارد تومان افزایش داشته است.

شرکت پتروشیمی نوری در اطلاعیه خود در سامانه کدال در خصوص طلب ارزی از شرکت بازرگانی پتروشیمی شفاف‌سازی کرده است. این شرکت اعلام کرد که با وجود پیگیری‌های انجام شده در خصوص وصول طلب سررسید شده ارزی این شرکت از شرکت بازرگانی پتروشیمی به مبلغ 65 میلیون دلار که منجر به اعلام رأی قطعی به نفع پتروشیمی نوری شده، حالا پس از دو سال و نیم این موضوع همچنان با ابهاماتی همراه است.

بانک ایران‌زمین اظهار کرد از 13 رقبه املاک عنوان شده در آگهی مزایده، فروش 4 ملک ردیف‌های 1، 3، 6 و 8 به‌صورت قطعی انجام و منجر به انعقاد قرارداد شده است.

شرکت کی بی سی از انعقاد قرارداد تأمین دارو با وزارت بهداشت و درمان به مبلغ 248 میلیارد تومان   خبر داده است.

شرکت گروه بهمن که در روزهای گذشته درگیر حواشی مربوط به اهدای خودروهای این شرکت به نمایندگان مجلس بوده، در اطلاعیه کدال خود اعلام کرد؛ پیرو شایعه اعلام قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی از محصولات تولیدی شرکت بهمن موتور شامل (دیگنیتی پرایم و فیدلیتی) در برخی سایت‌ها تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص تعیین قیمت محصولات مصوب شورای رقابت به شرکت بهمن موتور اعلام نشده است.

شرکت شکر شاهرود (قشکر) از افزایش نرخ چغندرقند خبر داد که از مبلغ 2200 تومان به مبلغ 2800 تومان افزایش داشته است.

شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس بیان داشت؛ قرارداد حمل پسماند شهرداری گرگان به مدت یک سال دیگر منعقد شده که مبلغ کل قرارداد 10 میلیارد تومان است.

شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس با نماد حشکوه عنوان کرد؛ باهدف تنوع‌بخشی به بازارهای هدف و ایجاد منابع غیرهمبسته  در سبد درآمدی خود نسبت به ارزیابی بازارهای حمل و نقل ریلی منطقه‌ خاورمیانه اقدام کرده که در نهایت و پس از بررسی آلترناتیوهای موجود و با درنظرداشتن مقتضیات فنی و مقرراتی، کشور ترکیه را به‌عنوان اولین نقطه ورود خود به بازارهای خارجی انتخاب کرده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سهام‌داران قاسم، دامین، کخاک، کرومیت، کپارس، فنورد، گگیش و کایتارا به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

شرکت  بازرگانی و تولیدی مرجان کار (کمرجان) بیان داشت؛ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 67 میلیارد تومان به 110 میلیارد تومان معادل 63 درصد از محل صرف سهام با سلب حق‌تقدم، مطالبات حال شده و آورده نقدی سهام‌داران و سود انباشته مورد تصویب قرار گرفته است.

هیئت‌مدیره بانک پارسیان افزایش سرمایه 54 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی را به تصویب رساند. شرکت داروسازی دکتر عبیدی نیز افزایش سرمایه 85 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری پردیس افزایش