به گزارش اکو ایران، بانک آینده در خصوص ارزیابی بخش‌های فیزیکی بازار بزرگ ایران، متعلق به شرکت توسعه بین‌الملل ایران (سهامی عام) که سهام شرکت مزبور، تحت مالکیت بانک آینده است توضیحاتی ارائه کرده است. این بانک بیان کرد؛ بر اساس گزارش کانون کارشناسان رسمی دادگستری در خصوص ارزیابی بخش‌های فیزیکی بازار بزرگ ایران، ارزش پروژه ایران مال 255 هزار میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

همچنین این بانک در اطلاعیه دیگری پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برنامه بانک برای افزایش سرمایه شفاف‌سازی کرد و اظهار داشت؛ ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های فرعی و متعاقباً ارزیابی سهام شرکت‌های فرعی به‌عنوان مقدمه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اطلاعیه دیگر این بانک در مورد وضعیت مجامع بانک است باتوجه‌به مکاتبات متعدد انجام شده از سوی این بانک، سرانجام وزارت امور اقتصادی و دارایی طی نامه اخیر درخواست فوری تشکیل مجمع‌عمومی صاحبان سهام، به‌منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این بانک را صادر کرده است؛ بنابراین این بانک مقدمات فرآیند برگزاری کلیه مجامع معوق بانک را تا پایان خرداد ماه سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت کارگزاری بانک ملت با موضوع فروش اوراق بهادار بازداشتی قصد دارد 8 درصد از سهام شرکت کف را به طور عمده و نقد و با قیمت پایه 3582 تومان عرضه کند.

شرکت نوسازی و ساختمان تهران علت افزایش زیان عملیاتی نسبت به دوره مالی مشابه سال قبل را ناشی از افزایش سالانه حقوق و دستمزد دانسته است.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند نیز افزایش سود عملیاتی نسبت به مشابه سال گذشته عمدتاً مربوط به افزایش حجم فروش و افزایش قیمت‌های فروش اعلام کرده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ۱۲ماهه منتهی به اسفند مبلغ 5473 میلیارد تومان سود خالص کسب کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افت 35 درصدی روبرو شده است.

شرکت پالایش نفت شیراز در گزارش ۱۲ماهه منتهی به اسفند از افزایش سود خالص 34 درصدی خبر داده است.

شرکت طراحی و ساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین (خاذین) در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سود خالصی معادل 1 میلیارد تومان شناسایی کرده که حاکی از کاهش 15 درصدی سود در ۱۲ماهه  سال 1401 نسبت به دوره مشابه قبل است.

شرکت صنعتی نیرومحرکه از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات خبر داده است.

شرکت صنعتی دوده فام با نماد شصدف در 12 ماهه سود خالص 268 میلیاردتومانی را شناسایی کرده که 22 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری جامی (وجامی) در ۹ماهه منتهی به فروردین 36 میلیارد تومان سود خالص محقق کرد که به نسبت دوره مشابه 177 درصدی رشد داشت.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای کمین، دالبر و دشیمی سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

شرکت بازرگانی صنعتی آینده‌سازان بهشت پارس مجوز افزایش سرمایه 140 از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به تصویب رساند. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سپه پیشنهاد افزایش سرمایه خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران