به گزارش اکوایران، بانک سرمایه از عدم به نتیجه رسیدن مزایده فروش سهام متعلق به خود و شرکت های تابعه در شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه خبر داده است.

فولاد آلیاژی ایران (فولاژ) نیز در گزارش صورت های مالی تلفیقی منتهی به 29 اسفند 1401 از رشد 48 درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد که مبلغ شناسایی شده 4770 میلیارد تومان است.

شرکت تولیدی قند شیروان قوچان بجنورد (قشیر) از  احداث واحد مکانیزه بسته بندی شکر و سایر پروژه ها خبر داد.

شرکت سیمرغ بیان کرد؛ با آغاز بهره برداری فاز 4 واحد یزد ظرفیت مرغ تخمگذار تجاری این شرکت 10% معادل 400 هزار قطعه افزایش می یابد.

اما شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) اعلام کرد افزایش سرمایه شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا از مبلغ 5 میلیون ریال به 500.000 میلیون ریال ثبت شده است.

شرکت ریل پرداز نو آفرین (حآفرین) نیز اظهار کرد؛ از تاریخ گزارشگری قبلی تاکنون هیچگونه اطلاعات خاص و با اهمیت و یا اطلاعات نهانی که دارای اثرات مالی قابل توجه و قابل افشا باشد، وجود نداشته است.

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (وصنا) اعلام کرد؛ قصد دارد ملک ( پروژه مروارید ) ، اموال و تجهیزات واقع در بزرگراه کرج محدوده وردآورد با زیربنای کل بیش از 41 هزار مترمربع با قیمت پایه 567 میلیارد تومان از طریق مزایده به فروش برساند.

شرکت  زغال سنگ پروده طبس (کزغال) در خصوص اطلاعیه خود اصلاحیه منتشر کرد و اعلام کرد برچیدن تجهیزات و ماشین‌آلات کارگاه استخراج و توقف استخراج مکانیزه در برنامه‌های سال جاری این شرکت می‌باشد و فعلاً هیچ‌گونه توقفی در فعالیت‌های شرکت صورت نگرفته است و زمان شروع فرآیند آن به‌صورت تقریبی اعلام شده و امکان تغییر در آن وجود دارد.

شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور (خفناور) اظهار کرد: پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال سند زمین آزادشهر و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، اقدامات انتقال سند و دریافت سند تک برگ در پروسه انجام است.

شرکت داروسازی تولیددارو (دتولید) نیز از افزایش نرخ فروش محصولات خود خبر داده است. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود 6.37 %  و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود 8.86 درصد می‌باشد.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کایزد، غنوش، وپاسار، آسیاتک، شبندر، کسرا، شپاس، بورس، شکبیر، شرنگی و سمایه سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

همچنین سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 43 درصدی بانک خاورمیانه (وخاور) از محل سود انباشته را صادر کرده است.