به گزارش اکوایران، بانک صادرات ایران در نظر دارد معادل 3.36درصد از سهام شرکت ایران‌خودرو را در تاریخ 29 مرداد 1402 واگذار کند. همچنین بانک صادرات در اطلاعیه‌ای دیگر عرضه 34.99  درصد از سهام توثیقی شرکت روغن‌نباتی ناب را در تاریخ 21 شهریور 1402 مطرح کرده است.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک نیز عنوان کرد: از طریق پروانه UNSP با طی مقدمات و توسعه زیرساخت‌ها امکان ارائه این دست خدمات فراهم می‌شود و خدمات موضوع پروانه با گسترش بر خدمات رادیو ترانک عمومی، ‌ دسترسی ماهواره‌ای، خدمات مکالمه و ارتباطات صوتی، متنی، داده‌ای و تصویری با قابلیت ترابردپذیری و تحرک‌پذیری در سراسر سرزمین جمهوری اسلامی ایران به خدمات موضوع پروانه FCP افزوده شده است.

شرکت ایران‌خودرو سهام‌داران خود را برای شرکت در مجمع‌عمومی فوق‌العاده در تاریخ 28 مرداد 1402 دعوت کرده است.

اما شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) اظهار کرد: به‌منظور استفاده بهینه از منابع و امکانات مخابراتی و تجهیزات در اختیار خویش اقدام به دریافت پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) نموده است.

شرکت چرخش گر (خچرخش) افزایش سود عملیاتی در دوره سه‌ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش میزان فروش، تنوع سبد محصولات و فروش نرخ از محصولات با حاشیه سود بالاتر نسبت به دوره مشابه سال قبل مطرح کرده است.

بانک گردشگری نیز در خصوص دلایل افزایش درآمد سپرده‌گذاری و تسهیلات، افزایش زیان سرمایه‌گذاری‌ها و برخی دیگر از سرفصل‌های صورت‌های مالی توضیح داده است.

شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی (رتکو) بیان کرد: در راستای توسعه فعالیت بازرسی شرکت، تفاهم‌نامه همکاری با شرکت BTS چین منعقد گردید.