به گزارش اکوایران، شرکت حفاری شمال (حفاری) از شرکت در چند مناقصه خبر داده است. این شرکت در مناقصه انجام خدمات حفاری چاه‌های اکتشافی دریایی به مدت 4 سال به همراه خدمات جانبی و انجام خدمات حفاری چاه‌های اکتشافی با تأمین دو دستگاه حفاری خشکی با توان 2000 اسب بخار به همراه خدمات جانبی شرکت کرد.

 شرکت داروسازی امین (دامین) اعلام کرد: بر اساس ارزیابی جدید معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، نوع مجوز شرکت داروسازی امین از دانش‌بنیان تولیدی نوع 3 (مستعدان بنیان) به دانش‌بنیان " نوآور " تغییریافته است.

اما شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) اطلاعات و مدارک تکمیلی در خصوص دعوی با اسنپ را منتشر کرد. این شرکت در خصوص خرید حدود 1000 سیم‌کارت ایرانسل و ساخت حساب کاربری جعلی در سامانه تپسی به‌عنوان کاربر مسافر از سوی اسنپ و دسترسی به اطلاعات تماس حدود 14000 راننده شرکت تپسی از شرکت اسنپ شکایت کرده بود که مطابق رأی صادره مراجع قانونی، شرکت اسنپ محکوم اعلام شد.

شرکت صنایع شیمیایی سینا (شسینا) نیز بیان داشت واحدهای تولیدی این شرکت  از تاریخ 25 مرداد 1402 بعد از تعویض تابلو پست برق کارخانه و تعمیرات اساسی مورد بهره برداری قرار می گیرد .

 شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی عنوان کرد: سهام شرکت سیمرغ به تعداد 156 میلیون سهم به قیمت پایه 3187 تومان به‌ازای هر سهم واگذار شده است.

 بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) افزایش سود عملیاتی در سه‌ماهه منتهی به خرداد 1402 را عمدتاً بابت فروش زمین‌های با حاشیه سود بالا عنوان کرده است.

 بانک تجارت اظهار نیز اعلام کرد: بخشی از سهام خود در شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس را از طریق فرابورس ایران عرضه می‌نماید. این بانکتاریخ عرضه اولیه را روز 25 مردادماه 1402 اعلام کرده است.

 شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس (حفارس) بیان کرد: مقرر شده کرایه حمل آرد از میانگین 8320 تومان به 11000 تومان در تبریز با میزان حمل 262،500 کیسه افزایش یابد.

 شرکت مخابرات ایران از انعقاد قرارداد 1009 میلیاردتومانی با شرکت بیمه دانا به جهت بیمه تکمیلی درمان کارکنان خبر داد.

 شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز در نظر دارد نسبت به واگذاری 87% سهام شرکت پارسیلون (سهامی عام)، از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

 شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود (ثرود) اعلام کرد: این شرکت و شریک خود در پروژه فیروزه (شرکت توسعه و عمران امید) در نظر دارند تعداد محدودی از واحدهای تجاری، فودکورت، انباری و پارکینگ‌های خود را در قالب رهن و اجاره (به‌صورت دوساله) از طریق برگزاری مزایده واگذار نمایند.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد تاپیکو سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی و فوق‌العاده در تاریخ ششم شهریورماه دعوت کرده است.

اما  هیأت مدیره شرکت سنگ آهن گهر زمین افزایش سرمایه 400 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به تصویب رساند.