به گزارش اکوایران، بانک صادرات ایران در کدال اظهار کرد: معادل 3.36درصد از سهام شرکت ایران‌خودرو به‌صورت 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط عرضه و در روز یکشنبه 5 شهریور 1402 قطعی شده است.

 شرکت گروه بهمن (خبهمن) نیز پیرو اطلاعیه ای در خصوص برنده‌شدن شرکت در مزایده خرید 3.36 درصد از سهام شرکت ایران‌خودرو متعلق به بانک صادرات ایران از قطعی‌شدن این معامله خبر داد.

شرکت کویر تایر از بهره‌برداری از طرح افزایش ظرفیت تولید انواع تایرهای مورداستفاده در خودروهای شاسی‌بلند (SUV/CUV)به میزان 14000 تن خبر داد و عنوان کرد: آثار اجرای پروژه بر عملکرد سال جاری منتهی به 30 آذرماه 1402 افزایش ظرفیت تولید به میزان 9000 تن به مبلغ 949 میلیارد تومان خواهد بود که اثر سودآوری آن در بودجه سال مالی 1402 لحاظ شده است.

 شرکت سیمان شمال در خصوص صورت‌های مالی شفاف‌سازی کرد. این شرکت افزایش سود عملیاتی در دوره شش‌ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش میانگین نرخ فروش سیمان پاکتی و سیمان فله نسبت به دوره مشابه سال قبل مطرح کرده است.

 شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا (سجام) صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه منتهی به خرداد 1402 را منتشر و اعلام کرد با رشد 26 درصدی در سود خالص همراه شده و به مبلغ 95 میلیارد تومان رسیده است.

 بانک دی از وصول مطالبات غیرجاری خبر داد و اعلام کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده بالغ بر 309 میلیارد تومان از مطالبات غیرجاری بانک به‌صورت نقد از یکی از بدهکاران عمده، طی چند مرحله وصول شده و این موضوع باعث کاهش مانده مطالبات مشکوک‌الوصول بانک معادل مبلغ مزبور شده است.

 شرکت لابراتوارهای سینادارو اعلام کرد: مناقصه خرید 1 دستگاه تانک استیل 200 لیتری شرکت به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان و اختلاف قیمت زیاد این مناقصه بی‌نتیجه ماند.

 اما شرکت حفاری شمال عنوان کرد: در مناقصه اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی 300 فوتی به انضمام تأمین خدمات مرتبط با چاه‌های اکتشافی دریایی حضور یافته است.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد کساپا سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی فوق‌العاده دعوت کرده است.