به گزارش اکوایران، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) اعلام کرد دلیل اصلی افزایش سود عملیاتی در ۳ماهه منتهی به مرداد 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از فروش سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.

 شرکت پتروشیمی شیراز در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک و سوخت اعلام کرد تا کنون ابلاغیه رسمی دراین‌خصوص به شرکت ابلاغ نشده است.

 سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) در ۳ماهه منتهی به مرداد 1402 سود خالصی به مبلغ 1059 محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افت 30 درصدی همراه شده است.

 شرکت سیمان فارس و خوزستان (سفارس) نیز در ۳ماهه منتهی به مرداد 1402 با کاهش 100 درصدی در سود خالص همراه شده و به مبلغ 1.7 میلیارد تومان رسیده است.

 شرکت قند تربت‌حیدریه (قتربت) در ۱۲ماهه منتهی به تیرماه 1402 به سود خالص 47 میلیاردتومانی دست‌یافت که در مقایسه با مدت مشابه قبل با رشد 356 درصدی سود همراه بود.

 اما شرکت نیروکلر (شکلر) در ۹ماهه منتهی به مرداد سود خالص 426 میلیارد تومان شناسایی کرده که از رشد 51 درصدی سود در ۹ماهه سال 1402 نسبت به دوره مشابه قبل خبر می‌دهد.

 شرکت سیمان کردستان از تفکیک شرکت آهک صنعتی بیجار گروس خبر داد.

 شرکت باما (کاما) از واگذاری 5.071.000 یورو ارز صادراتی شرکت در سامانه بانک مرکزی به قیمت هر یورو 494.700 ریال به شرکت سرزمین جلگه‌های آسمانی خبر داده است.

 شرکت کشتیرانی دریای خزر، شرکت طرح و سامان امواج کیش را به‌عنوان برنده مزایده ساختمان نوشهر اعلام کرد که ارزش آن را 19 میلیارد تومان مطرح کرده است.

اما شرکت خمیرمایه رضوی از انجام ضمانت بانکی در بانک ملت جهت اخذ تسهیلات شرکت صنایع غذایی رضوی خبر داد.

 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپیکش) نیز در مناقصه عمومی دومرحله‌ای خرید، پشتیبانی و گارانتی تعداد 100,000 دستگاه کارت‌خوان ثابت و سیار شرکت کرد.

 شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (کماسه) اعلام کرد: پیشنهادی بابت مناقصه باطله برداری مقدار 100،000 مترمکعب خاک در معادن شرکت واقع در شهرستان فیروزکوه دریافت نشده است.

همچنین  شرکت گروه دارویی البرز (والبر) عنوان کرد: واگذاری ملک واقع در خیابان دماوند پلاک 246 باارزش کارشناس نتیجه در پی نداشته است.

 شرکت البرز دارو (دالبر) نیز بیان کرد: با پایان‌یافتن مهلت برگزاری مزایده، پیشنهادی از شخص و یا اشخاص حقیقی و حقوقی جهت شرکت در مزایده دریافت نشده است.

 شرکت البرز دارو در اطلاعیه‌ای دیگر از معامله با شرکت پخش البرز، شرکت داروسازی تولیددارو، شرکت بیوسان فارمد خبر داده است.

 شرکت کارخانجات تولیدی پلاستی ران (پلاست) در نظر دارد یک دستگاه ماشین‌آلات کروپ کاتکس مدل Kbs 61-2/60 E 80125 ساخت کشور آلمان مدل سال 2003 را از طریق مزایده به فروش رساند.