به گزارش اکوایران، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) از افزایش نرخ گروه تایرهای رادیال به میزان 20 درصد خبر داد. همچنین شرکت کویر تایر (پکویر) اعلام کرد نرخ فروش تایرهای رادیال سواری این شرکت از تاریخ 22 مهر 1402  به میزان 20درصد افزایش می یابد. شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر با نماد پارتا نیز اطلاعیه افزایش نرخ فروش خود را اعلام کرد.

شرکت شاهد (ثشاهد) در خصوص عملکرد و صورت های مالی عنوان کرد درآمد اصلی شرکت، سود سهام شرکت های تابعه ( عمدتا سود تقسیمی شرکت های سرمایه گذاری سعدی و فرآوری و توسعه ابنیه شاهد) است که تماما در پایان سال مالی محقق و شناسایی شده است. همچنین علت اصلی کاهش سود تلفیق نسبت به سال مالی گذشته کسب درآمد عملیاتی شرکت اصلی از محل فروش اراضی شهرک ناز در دوره مالی 31 خرداد 1401 بوده که در سال مالی مورد گزارش شرکت از این محل درآمدی کسب نکرده است.

کویر تایر (پکویر) دلایل افزایش سود عملیاتی در دوره 6 ماهه تلفیقی منتهی 31 خرداد 1402 را ناشی از افزایش نرخ فروش محصولات و تغییر در ترکیب فروش محصولات و رشد 9 تناژ تولید دانسته است.

شرکت بیمه ملت در خصوص دلایل نوسان قیمت سهام اعلام کرد از تاریخ گزارشگری، تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است , نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از شرایط عرضه و تقاضا در بازار بوده است.

شرکت بیمه کارآفرین پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعلام کرد مقرر شد افزایش سرمایه از مبلغ 1200 میلیارد تومان به 1500 میلیارد تومان صورت پذیرد.

شرکت صنعت روی (زنگان) در خصوص تغییر در برنامه افزایش سرمایه بیان کرد با توجه به میزان افزایش سود انباشته و افزایش سقف بودجه مصوب پروژه خط تولید دوم آهک هیدراته میزان افزایش سرمایه از 90 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان افزایش یافته است.

هیئت مدیره شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی  از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی به تصویب رساند.