به گزارش اکوایران،  شرکت پالایش نفت بندرعباس (شبندر) در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر آتش‌سوزی در شرکت شفاف‌سازی کرد. این شرکت عنوان کرد: عصر روز جمعه 31 شهریور در اثر انتشار گازهای حاصل از شستشوی ظروف در مجاورت کمپرسور دیزلی، گازهای متصاعد شده sump موجود متشعل شده که بلافاصله آتش‌سوزی مهار شد. به گفته این شرکت کلیه واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارند.

 شرکت کی بی سی در خصوص دلایل کاهش سود عملیاتی در دوره ۶ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از کاهش درآمدهای عملیاتی از مبلغ 272 میلیارد تومان به مبلغ 192 میلیارد تومان به دلیل فروکش‌کردن بیماری کرونا و کاهش فروش داروهای مربوط به بیماری کرونا مطرح کرده است.

 شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران (ونیکی) نیز افزایش سود عملیاتی در دوره منتهی به خرداد 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل را بابت رشد 60 درصدی درآمد حاصل از سود سهام مصوب و 67 درصدی سود ناشی از فروش سهام بوده است.

 شرکت شوکو پارس (غشوکو) از افزایش نرخ مواد اولیه و نرخ فروش برخی محصولات شکلاتی خبر داده است. همچنین این شرکت در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد که نرخ شکر، اسیدسیتریک، شیرخشک، کنسانتره، انواع اسانس و برخی از مواد بسته‌بندی افزایش‌یافته است.

 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) از انعقاد قرارداد فروش 10,000 دستگاه کارت‌خوان سیار با شرکت به پرداخت ملت با حاشیه سود ناخالص 10 درصد خبر داد.

 شرکت لابراتوارهای سینادارو (دسینا) نیز از برگزاری مناقصه عمومی خرید یک دستگاه دانسیتومتر مدل DMA4200M و انواع فیلتر خبر داده است.

 شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما از افزایش نرخ بیش از 10 درصدی مخازن و کاپ CNG خبر داد.

 شرکت گروه صنایع کاغذ پارس (چکاپا) اعلام کرد: نماد معاملاتی آن شرکت از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول ارتقا یافته است و دامنه نوسان قیمت از 5 درصد به 7 درصد افزایش‌یافته است.

 هیئت‌مدیره شرکت ریل پرداز سیر (حریل) افزایش سرمایه 9 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است.