به گزارش اکوایران، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) باتوجه‌به سیاست‌های راهبردی خود در جهت کاهش ریسک تأمین مواد اولیه و خوراک موردنیاز در زنجیره تولید قرارداد سرمایه‌گذاری به‌صورت مشارکت در عملیات اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از محدوده‌ی معدنی سنگ‌آهن، واقع در استان یزد منعقد کرده است.

 شرکت فولاد افزا سپاهان اعلام کرد اورهال و تعمیرات یکی از کوره‌های شرکت موضوع توقف تولید به خط تولید بازگشته است.

 شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا (حسینا) در ۶ماهه منتهی به شهریور 1402 سود خالصی معادل 593 میلیارد تومان شناسایی کرده که با رشد 191 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

 بانک سامان در ۶ماهه منتهی به شهریور به سود خالص 2577 میلیاردتومانی دست‌یافت که با رشد 27 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شد.

 شرکت پاکسان (شپاکسا) در ۹ماهه منتهی به تابستان سود خالص 216 میلیاردتومانی را محقق کرده که 169 درصد نسبت دوره مشابه سال گذشته 169 درصد رشد داشته است.

 شرکت کشت و صنعت جوین در ۱۲ماهه منتهی به 31 تیرماه 1402 مبلغ 842 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که با رشد 29 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

 همچنین این شرکت افزایش سود عملیاتی در سال مالی منتهی به 31 تیر 1402 را ناشی از افزایش 114 درصدی تولید شکر دانسته است.

 شرکت کی بی سی در ۶ماهه منتهی به شهریور 1402 به سود خالص 80 میلیاردتومانی رسیده که 125 درصد افزایش‌یافته است.

 شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی با نماد کرزای نیز در ۶ماهه منتهی به شهریور با رشد 219 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده و مبلغ 219 میلیارد تومان را به‌عنوان سود خالص شناسایی کرده است.

 شرکت گروه صنایع پمپ‌سازی ایران (تپمپی) در ۶ماهه منتهی به شهریور 27 میلیارد تومان سود خالص محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل کاهش 3 درصدی داشته است.

 شرکت سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان (والماس) افزایش سود عملیاتی دوره ۶ماهه منتهی به تابستان را ناشی از افزایش سود سهام تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌پذیر و درآمد حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها دانسته است.

 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) در مناقصه عمومی دومرحله‌ای تأمین 100,000 پایانه فروشگاهی (POS) شرکت کرد.

 شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره (زدشت) از فروش 200 رأس دام به شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت خبر داد.

 شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) بیان کرد بر اساس توافق بین تعداد 575 میلیون سهم کارگزاری توسعه سهند به قرار هر سهم 4.129 ریال بر اساس گزارش کارشناسی دادگستری به مبلغ 237 میلیارد تومان به بانک گردشگری واگذار شد.

 شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا (کساوه) از شروع مجدد فعالیت خط تولید تعلیق شده خود خبر داد. این شرکت اعلام کرد یکی از خطوط تولیدی این شرکت که به‌منظور اجرای پروژه نوسازی و جایگزینی کاشی دیوار با کاشی پرسلان از تاریخ 25 شهریور 1402 از چرخه تولید خارج شده بود از تاریخ 29 مهرماه شروع به فعالیت مجدد خواهد کرد.

 شرکت شکر شاهرود (قشکر) اعلام کرد در نظر دارد تقریباً 3 هکتار زمین (دارای تقریباً 2000 اصله درخت مثمر) با کاربری صنعتی از طریق مزایده به فروش برساند.

 شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر (زکوثر) بیان کرد شرکت فرعی مرغک در نظر دارد یک قطعه زمین مشجر و محصور به مساحت 148,000 مترمربع دارای تأسیسات، آب، برق، گاز و ابنیه واقع در شاندیز مشهد را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

 هیئت‌مدیره شرکت ایرکا پارت صنعت (خکار) افزایش سرمایه 45 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

هیئت‌مدیره شرکت فرآورده‌های نسوز پارس (کفپارس) افزایش سرمایه 54 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است.