به گزارش اکوایران، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در صورت‌های مالی شش ماهه سال جاری خود از کاهش 29 درصدی سود خالص خود پرده برداری کرد. غگیلا که در شش ماهه ابتدایی سال 1401 توانسته بود به سود خالص 31.3 میلیارد تومانی دست پیدا کند؛ در شش ماهه ابتدایی سال جاری تنها 22.1 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد.

شرکت پتروشیمی فن آوران از نرخ گاز خوراک و سوخت خود شفاف‌سازی کرد. شفن در اطلاعیه خود نرخ گاز خوراک خود را کمتر از 5 هزار تومان و نرخ گاز سوخت را کمتر از 3 هزار تومان اعلام کرد.

شرکت حمل و نقل توکا اطلاعات قرار داد خود را شرکت فولاد هرمزگان جنوب افشا کرد. این قرار داد حتوکا ارزش 154.2 میلیارد تومانی دارد.

 شرکت‌های پتروشیمی کرمانشاه، فجر انرژی خلیج فارس، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی پردیس نیز طی اطلاعیه شفاف‌سازی خود، مشابه شفن از نرخ گاز خود پرده برداری کردند.

پست بانک از عدم مکاتبه از سوی بانک مرکزی در خصوص نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی شبکه بانکی کشور شفاف‌سازی کرد.

اکونومیست: هوش مصنوعی چگونه «شهرت» را متحول می‌کند؟

شرکت صنایع بسته بندی ایران در اطلاعیه افشای اطلاعات گروه ب  خود از توقیف بخشی از اموال شرکت در خصوص پرونده آرنوش گلی‌پور مبنی بر محکومیت شرکت به پرداخت خسارت ناشی از عدم ایفای تعهدات پرده برداری کرد.

کبافق در صورت‌های مالی شش ماهه سال جاری نشان داد که توانسته است با ثبت سود خالص 277.6 میلیارد تومانی 17 درصد بیشتر از نیمه اول سال گذشته سودآوری کند.

پتروشیمی فن آوران نیز در شش ماهه امبسال با 315.8 میلیارد تومان سود خالص، اندکی کمتر از مدت مشابه در سال گذشته سودسازی داشته است.

شرکت روز دارو از طرح دعوی علیه سازمان خصوصی‌سازی در خصوص دادخواست اعاده سهام خریداری شده توسط روزدارو به دولت شفاف‌سازی کرد که روزدارو از طریق مزایده قانونی سازمان خصوصی‌سازی در سال 93 خریداری کرده بوده است. نماد دروز نیز پس از این اطلاعیه متوقف شد.

شرکت سیم و کابل ابهر از قرار داد تولید و فروش 260 کیلومتر کابل فشار متوسط جهت صادرات به کشور عراق به مبلغ 10 میلیون و 75 هزار و 600 دلار خبر داد. پیش دریافت این قرار داد برای بکابل 2 میلیون و 500 هزار دلار است.

شرکت فولاد خوزستان، پارس فولاد سبزوار و شرکت کود شیمیایی اوره لردگان نیز از کاهش نرخ گاز خود با توجه به آخرین ابلاغیه شفاف‌سازی کردند و دبالک نیز از افزایش نرخ محصول دیکلوفناک سدیم شفاف‌سازی کرد.

بانک اقتصاد نوین نیز در افشای اطلاعات با اهمیت خود از ابطال اسناد مالکیت منتقل شده به بانک و ایفای بهای یوم الادای املاک مربوط یکی از مشتریان به مبلغ 303.9 میلیارد تومان پرده برداری کرد. سهام ونوین نیز به مدت حداکثر دو روز کاری متوقف شد.

گروه بهمن نیز در اطلاعیه سامانه کدال خود توقف تولید وانت کارا را تا انتهای سال به دلیل اتمام مهلت اجرایی استانداردهای تعلیقی شفاف‌سازی کرد.

شرکت پتروشیمی پردیس نیز از شروع مجدد فعالیت فاز یک خود خبر داد.

عقبگرد دارایی‌هایی طلایی بورسی از اوج