به گزارش اکوایران، شرکت فولاد خوزستان (فخوز) از بهره برداری کارخانه زمزم 3 از  تاریخ 2 آذر 1402 خبر داد. ظرفیت تولید سالانه کارخانه سالانه 1.76 میلیون تن آهن اسفنجی است. این شرکت بیان کرد عدم نیاز به خرید آهن اسفنجی در تولید شمش فولاد و فروش مازاد بر نیاز و طبقه بندی فروش محصول در درآمدهای عملیاتی درصد پیشرفت پروژه تا کنون بیش از 97 درصد بوده است.

سیمان مازندران در مورد تغییر نرخ گاز بیان کرد که تا کنون در این خصوص ابلاغ رسمی به شرکت صورت نگرفته است.

کشت و صنعت جوین از اخذ پروانه احداث نیروگاه تجدیدپذیر و پاک (تهاتر انرژی با صنایع) خبر داد.

شرکت ذوب روی اصفهان اعلام کرد باتوجه به افزایش قیمت نهادهای تولید، قصد دارد در ماه‌های پایانی سال جاری تولید شمش روی را متوقف کند این شرکت علت این موضوع را زیان عملیاتی و سود خالص دوره شش ماه منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری نسبت به دوره قبل عنوان کرده است. همچنین کاهش قیمت شمش در بازارهای جهانی؛ افزایش نهادهای تولید را از جمله دلایل این توقف تولید بوده است.

شرکت سایپا از اقدامات لازم برای خروج از ماده 141 لایحه قانون تجارت توضیحاتی را ارائه داده و افزایش قیمت، تغییر در ترکیب تولید به همراه تأمین مالی از بازار سرمایه و همچنین افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را از جمله این اقدامات در این خصوص مطرح کرده است.

پتروشیمی زاگرس در صورت مالی حسابرسی شده 6 ماهه، 38% تعدیل مثبت در سود خالص داشته. این شرکت علت تغییر را در تفاوت نرخ خوراک گاز دانسته است.

شرکت  کشاورزی و دامپروری مگسال جهت طراحی و ساخت یک دستگاه پکیج تصفیه خانه بزداری جهت حصول نتیجه مطلوب مورد پذیرش محیط زیست برای مصارف کشاورزی و طراحی و اصلاح تصفیه خانه دامداری حداقل به مدت یک سال مناقصه برگزار می کند.

شرکت نوسازی و ساختمان تهران (ثنوسا) پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شفاف سازی در خصوص پروژه کیش بیان کرد این شرکت کما فی السابق پیگیر مذاکرات مربوط به پروژه مذکور در راستای رعایت صرفه و صلاح شرکت و سهامداران محترم از طریق مذاکره با سازمان منطقه آزاد کیش است.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) در مناقصه تامین نیروی انسانی شرکت تولید نیروی برق فارس شرکت کرد.

شرکت حمل و نقل توکا ریل (حتوکا) از انعقاد قرارداد با شرکت دیما دیزل به مبلغ 257 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) از تصویب افزایش سرمایه 187 درصدی از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها برای اصلاح ساختار مالی خبر داد.

شرکت کارخانجات تولیدی پلاستی ران (پلاست) افزایش سرمایه 80 درصدی را مطرح کرد.