به گزارش اکوایران، شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حادثه آتش سوزی توضیحاتی را ارائه داد و بیان کرد در پی رفع اشکال از جریان سنج مواد نفتی واقع در واحد تقطیر 3 این شرکت، به دلیل دمای بالای مواد نفتی، حادثه آتش سوزی صورت گرفت که با حضور به موقع آتش نشانی شرکت، در محل و تحت کنترل قراردادن، پس از چند دقیقه حریق مهار گردید. این حادثه مورد نظر خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها خسارت مالی جزیی به لوله های حاوی مواد ، واردشده  که میزان دقیق آن در حال حاضر مشخص نیست. گفتنی است این واحد در حال راه اندازی مجدد بوده و احتمالا تا پایان روز جاری، در سرویس قرار خواهد گرفت.

شرکت پدیده شیمی قرن عمده دلیل رشد بیش از 30 درصدی سود عملیاتی خود را در نیمه نخست سال، ناشی از اثر افزایش 23 درصدی مقداری فروش و مدیریت هزینه ها دانسته است.

مبین انرژی خلیج فارس کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد و به سوالاتی عمدتا در رابطه با نرخ یوتیلیتی  پاسخ داد. مبین گفت که در حال حاضر برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت یا سرمایه گذاری ندارد.

شرکت  فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز به سوالات کنفرانس خبری پاسخ داد. این شرکت بیان کرد عملکرد 6 ماهه ابتدای سال جاری در شرایط نامناسب در فضای کسب و کار کشور، عملکرد خوب و قابل دفاعی بود. در خصوص روند توسعه نیز تاکنون 300 فروشگاه فعال داریم و تا پایان سال این رقم به 3450 خواهد رسید.

این شرکت همچنین از برنامه شرکت برای صدور مجوز خرید سهام خزانه خبر داده است.

شرکت  سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) عنوان کرد سهام شرکت سیمان قائن به تعداد 1 میلیارد و 255 میلیون سهم در تاریخ دهم دی ماه واگذار می کند.

همچنین شرکت بورس تهران اعلام کرد شرکت سیمان شمال 2.71 درصد از سهام شرکت سیمان قاین را به صورت عمده در تاریخ 10 دی ماه به فروش می رساند.

شرکت پتروشیمی نوری نیز اعلام کرد پیرو افشای قبلی در خصوص اتمام تعمیرات اساسی و شروع راه اندازی شرکت بخشی از واحدهای تولیدی در سرویس قرار گرفته و بخشی دیگر بعلت اشکالات فرایندی پیش آمده ازسرویس خارج شده است.

شرکت قند تربت حیدریه (قتربت) از قراداد فروش 3.000 تن ملاس به شرکت خمیرمایه رضوی خبر داد که معادل 6% از فروش سال قبل است.

شرکت داروسازی ابوریحان (دابور) اعلام کرد تعداد 56 قلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت به طور میانگین 34% شده است که تاثیر آن در کل فروش سال قبل 9% درصد است.

حاشیه‌های دبش به بورس رسید/ سنگ بزرگ در مسیر افزایش تولید گاز

شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس (حفارس) در نظر دارد از طریق آگهی عمومی نسبت به خرید یک شرکت سهامی عام در حوزه فعالیت ثبتی ساختمان که در تهران به ثبت رسیده و مشکل بیمه و مالیاتی نداشته و دارای فعالیت خاصی نبوده یا فعالیت محدودی دارد و همچنین دارای ترازنامه شفاف و حسابرسی شده باشد اقدام نماید.

شرکت بهساز کاشانه تهران نسبت به مزایده فروش و واگذاری شش دانگ یک قطعه زمین به مساحت تقریبی 3804 متر مریع در شهر تهران اقدام کرده بود، که طبق نظر کمیسیون فروش نتیجه ای از آن نگرفت.

شرکت سامان گستر اصفهان (ثامان) از فروش سهام صندوق با درآمد ثابت آکورد به مبلغ 41 میلیارد تومان و شناسایی سود به مبلغ 4 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت مبین وان کیش از انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک در تأسیس واحد کسب‌وکاری استراتژیک حوزه پرداخت خرد بین‌الملل (SBU) براساس پلتفرم نرم‌افزاری با یکی از شرکت های فعال در حوزه کسب و کار دیجیتالی و کسب‌ و کاری استراتژیک حوزه پرداخت خرد بین‌الملل خبر داد.

شرکت تولیدی گاز لوله (پلوله) افزایش سود عملیاتی در 6 ماهه تلفیقی منتهی به شهریور 1402 را ناشی از رشد مقدار تولید و فروش اعلام کرده است.

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (زگلدشت) بیان کرد در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده شرکت در افق 1404، طی دو مرحله جمعا 200 راس تلیسه آبستن از واحد اصفهان به واحدهای درگزین استان همدان و دلفان استان لرستان انتقال داده شد.

هیأت مدیره فولاد هرمزگان جنوب افزایش سرمایه به میزان  71% از محل سود انباشته مورد تصویب قرار داد.

افزایش سرمایه سنگین دو نماد شیمیایی