به گزارش اکوایران، شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره که با نماد زدشت شناخته می‌شود در اطلاعیه شفاف‌سازی اعلام کرده است که پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت، شایعه منتشر شده کذب بوده و این شرکت حق پیگیری، شناسایی و مجازات جاعلان نامه و منتشرکنندگان شایعه را برای خود محفوظ می دارد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی با افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد با توجه به طرح دعوی توسط خواهان ( شرکت اسقاط خودرو ) مبنی بر استقرار تیرهای برق این شرکت در راضی شرکت اسقاط خودرو که در مراحل دادرسی منجر به صدور حکم مبنی بر منتفی شدن حکم خلع ید و قلع و قمع گردید.

ارمغان یک رکورد برای بورس

شرکت ثمین بیهق با نماد کمین در افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف از مناقصه احداث واحد فرآوری مس با ظرفیت 100 هزار تن کلوخه مس در بخش سنگ شکن و 50 هزار تن ورودی خاک به بخش تانک لیچینگ به صورت موبایل.طبق اسناد مناقصه ، اشخاص شرکت کننده پس از ارائه توان فنی و بررسی قیمت توسیط کمیته معدن و هیات مدیره بررسی و با اولویت توان فنی، مالی برنده مناقصه مشخص شده است و  پس از بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان و ارزیابی فنی و مالی و سوابق آنها، شرکت رادین پولاد خاوران به عنوان برنده انتخاب گردید.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس نیز از ثبت آگهی افزایش سرمایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی از مبلغ 550 میلیارد تومان به 5 هزار میلیارد تومان خبر داد.

شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس نیز در نظر دارد تعداد چهار میلیون سهم از شرکت پترو پرک پویا معادل 40 درصد از کل سهام شرکت مذکور اصالتاً، وکالتاً به صورت یکجا و با شرایط مندرج در آگهی مزایده از طریق مزایده عمومی واگذار نماید .

شرکت شهد که با نماد قشهد در بازار سهام شناخته می‌شود نیز طی اطلاعیه شفاف‌سازی خود مبنی بر علت افزایش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی عنوان کرده است که این رشد سودآوری بابت افزایش مقدار قیمتی و وزنی تولید و فروش شکر بوده است.

تحلیل بنیادی سهام وپست / بهبود 2 همتی تراز عملیاتی پست بانک ایران

شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا از بهره برداری و راه اندازی خط تولید بدنه کمک فنر با بهای تمام شده 12 میلیارد تومانی خبر داد. این اقدام دراستای افزایش ظرفیت و رفع گلوگاه های تولید نسبت به راه اندازی خط تولید بدنه کمک فنر (آتر تیوپ) با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون عدد با استفاده از منابع داخلی شرکت و پرداخت مخارج سرمایه ای، شامل ماشین آلات ، تاسیسات ، و تجهیزات به مبلغ 12 میلیارد تومان در محل سایت 2 شرکت واقع در مجتمع صنعتی تیبا اقدام نموده است که ارزش سالانه محصولات تولیدی آن معادل 140 میلیارد تومان و ارزش افزوده آن 30 میلیارد تومان می باشد .

شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس نیز در نظر دارد طی مزایده‌ای تعداد 3 میلیارد سهم شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس معادل 30 درصد از کل سهام شرکت مذکور اصالتاً، وکالتاً به صورت یکجا و با شرایط مندرج در آگهی مزایده از طریق مزایده عمومی واگذار نماید .

بانک دی با انتشار اطلاعیه افشا گروه ب اعلام کرد در راستای اجرای تکالیف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به برنامه تحول این بانک، در ارتباط با موضوع وصول مطالبات از شرکت های تابعه و وابسته؛ کلیه مطالبات بانک از شرکت لیزینگ دی به مبلغ 709.1 میلیارد تومان از طریق تملیک اموال غیر منقول شرکت مذکور وصول گردیده است.

ضربه ارز و طلا به رینگ فولاد