به گزارش اکوایران، امروز 18 اسفند 1402، ابراهیم رییسی رئیس دولت سیزدهم در خوزستان، شهر ایذه به نقل از خبرگزاری رسمی دولت، اعلام کرد که  سفر من به ایذه به هیچ عنوان نمایشی نیست و آمده‌ام که به صورت عملی، تصمیمات عینی و مناسبی برای رفع مسایل و مشکلات این دیار گرفته شود. او تاکید کرد که سفرهای استانی دولت شعاری و نمادین نیست. 

رئیسی در بخشی دیگر گفت: مبادا بشنوم خدای ناکرده رشوه و فساد در یک مجموعه اداری رخنه کرده است. او افزود: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند.

او درباره انتقال آب از کارون ۳ به ایذه توضیح داد که طرح مطالعاتی انتقال آب از این سد به ایذه انجام و اعتبار لازم نیز تخصیص داده شده است و در این سفر تمام موانع رسیدن آب به ایذه را رفع می‌کنیم. 

رئیسی در خصوص حل مشکل اشتغال، به شرکت های ایمیدرو و فولاد خوزستان دستور دارد در اسرع وقت نسبت به سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی اقدام کنند.

او افزود: اجرای طرح فولادی ورق با سرمایه گذاری شرکت‌های ایمیدرو و فولاد خوزستان و چند شرکت بزرگی که می‌توانند در اینجا سرمایه گذاری کنند باید تسریع شود، مقدمات را باید استاندار و وزیر صمت فراهم کنند تا سریعا صنعتی اشتغال زا ایجاد شود.

رئیسی در مورد تامین اعتبار برای بخش کشاورزی هم گفت: اعتبارات مناسبی هم برای فعالیت بیش از ۲۰۰ نفر از کسانی که آمادگی خود برای فعالیت در بخش تولیدات گلخانه‌ای را اعلام کرده اند نیز فراهم خواهد شد.