ایران خودرویی ها تا پایان امروز درهای ورود به شرکت کنندگان به تالار قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خود را باز نگه می دارند. خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص در این طرح فروش چهار محصول خود را در دسترس متقاضیان قرار داده است.

سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P و رانا پلاس محصولاتی هستند که ایران خودرویی ها در فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار داده اند.

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P و رانا پلاس با رنگ های خاکستری، مشکی، سفید و نقره ای در تیررس متقاضیان قرار دارند. سمند سورن پلاس دوگانه سوز با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود قابل خریداری است. اما پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P به لحاظ تنوع رنگ در رتبه چهارم قرار دارند. ایران خودرویی ها همچنان این خودروها را با قیمت های تکلیفی صمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند و خبری از تعیین قیمت این خودروها با اهرم بورس کالا نیست.

سمند سورن پلاس دو گانه سوز با قیمتی حدود 282 میلیون و 200 هزار تومان در صدر جدول این طرح فروش فوق العاده به لحاظ قیمتی قرار دارد. رانا پلاس نیز با قیمتی حول و حوش 215 میلیون تومانی پشت سر سمند سورن پلاس دو گانه سوز در جاده قیمتی عرضه فروش فوق العاده ایران خودرو قرار دارد. پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P نیز با قیمتی نزدیک به 209 میلیون تومان در رتبه سوم جدول یاد شده قرار دارد و دیگر پژو پارس عرضه شده یعنی پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P نیز با قیمت حدود 185 میلیون تومان در انتهای جدول قیمتی این فروش فوق العاده جاخوش کرده است.

اگر موفق شوید در قرعه کشی این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده شوید به رغم ریزش قیمت ها در بازار خودرو همچنان می توانند بسته به نوع خودروی ثبت نامی می توانید سودی حدود 227  میلیون تا 300 میلیون تومانی را به حساب خود واریز کنند. پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P در صدر جدول سود دهی قرار دارد این خودرو در حال حاضر با قیمت 510 میلیون تومان در بازار داد و ستد می شود.

دیگر محصول پژو پارس نیز با سودی حول و حوش 285 میلیون تومانی در جایگاه دوم قراردارد. پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت نزدیک به 470 میلیون تومان در بازار حضور دارد. متقاضیان رانا پلاس هم سودی حدود 227 میلیون تومانی را می توانند به جیب بزنند. قیمت بازاری سمند سورن پلاس دوگانه سوز نیز هنوز مشخص نیست زیرا این خودرو همچنان در جاده متنهی به بازار قرار دارد.