ایران خودرویی ها بزرگترین طرح پیش فروش را از 13 بهمن ماه تا 22 بهمن ماه سال جاری برگزار کردند. از آنجایی که در این طرح پیش فروش متقاضیان باید مبلغ 90 میلیون تومانی را به حساب وکالتی خود واریز می کردند ایران خودرو اعلام کرده بود فرصت افتتاح حساب و واریز وجه تنها تا 17 بهمن ماه امسال امکان پذیر است. ایران خودرویی ها تاکید کرده بودند متقاضیانی که حساب وکالتی را افتتاح نکرده با مبلغ اعلامی را واریز نکنند ثبت نامشان کلم یکن تلقی می شود. بانک صادرات به عنوان یکی از پنج بانکی بود که ایران خودرویی برای افتتاح حساب وکالتی به مشتریان خود پیشنهاد داده بودند. ایسنا به نقل از ایران خودرو اعلام کرد بانک صادرات در حالی که فرصت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه دیروز به پایان رسیده بود، فرصتی مجددی را در اختیار جاماندگان این طرح پیش فروش قرار داده است. شعب بانک صادرات تا پایان وقت اداری فردا 19 بهمن ماه 1401 آماده هستند تا برای متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش ایران خودرو حساب وکالتی باز کرده و امکان واریز مبلغ 90 میلیون تومانی را مشتریان ایران خودرو فراهم کنند.

ایران خودرو در این طرح پیش فروش چهار محصول خود وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7P را در دتسرس متقاضیان قرار داده است.

این طرح پیش فروش برای سه دسته متقاضیان یعنی متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده برگزار می شود. البته تنها متقاضیان عادی باید نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغ یاد شده اقدام کنند.   

این اقدام بانک صادرات می تواند بر تعداد افراد ثبت نام کننده در این طرح پیش فروش بیفزاید و روی شانس متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه تاثیر مستقیم بگذارد.

 


چهارمین قسمت سری‌مستندهای «اکوایران» از مجموعه دختران ایران با عنوان «دختر دریا» را درباره نازنین مَلائی مشاهده کنید: