به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار امروز سایپایی‌ها با رشد 5 تا 15 میلیون در بازار قیمت گذاری شدند و شاهین با رشد 15 میلیونی و خانواده تیبا با افزایش 11 میلیونی بیشترین رشد قیمت را در بازار به خود اختصاص دادند. به گفته فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار در بازار موجب شد تا امروز شاهد رشد قیمت خودرو در بازار باشیم.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 570 میلیون تومان شد و رشد 15میلیونی داشت. براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» هم رشد 5 میلیونی داشت و در بازار 329 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 336 میلیون تومانی شد و رشد 6 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 332 میلیون قیمت خورد و رشد 10 میلیونی را تجربه کرد.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار رشد 11میلیون تومانی داشت و 327 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم رشد 11 میلیونی داشت و در بازار 329 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا اکو 23