به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است در حالی که نرخ دلار امروز شکل نزولی داشته، اما قیمت خودرو در بازار روند افزایشی به خود گرفت و با این شرایط سایپایی‌ها هم مانند ایران خودرویی‌های با رشد راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» به مرز 700 میلیون تومان نزدیک شد.

به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خودرو که رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نرخ دلار شکل کاهشی داشته است، اما اعلام برخی اخبار از جمله ممنوعیت ورود خودروهای کارکرده خارجی از یک سو و صدور مجوز افزایش کارخانه ای قیمت خودرو از سوی دیگر بر رشد قیمت خودرو اثرگذار بوده است.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 699میلیون تومان شد و «ساینا» در بازار 393میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 408 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 402 میلیون قیمت خورد.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 387میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 398 میلیون تومان دست به دست شد.

اکو 14