به گزارش اکوایران و به نقل از اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت خودور پس از چند روز نوسان رو به بالا امروز ثابت بود.

براساس مصوبه جدید میانگین افزایش قیمت محصولات ایران خودرو ۳۴.۱ درصد خواهد بود. از سوی دیگر در زمان خرید به قیمت‌های پایه ۳ درصد عوارض شهرداری، ۶ درصد مالیات ارزش افزوده، یک درصد مالیات ماده ۳۰ قانون مالیات ارزش افزوده، یک درصد مالیات شماره گذاری، ۲.۵ درصد مالیات هوای پاک، چهار میلیون و 250 هزار تومان بیمه شخص ثالث و حدودا ۶۰۰ هزار تومان خدمات شماره گذاری، پست و نصب پلاک نیز اضافه خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 728 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S5پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 660 میلیون قیمت گذاری‌ شد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار 605 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت. از سوی دیگر خانواده دنا هم امروز تغییر قیمتی نداشتند و «دناپلاس» در بازار 795  میلیون تومان قیمت گذاری شد و و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 20 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 165 میلیون تومان قیمت گذاری شد و بدون تغییر ماند.

ایران 21