به گزارش اکوایران: افت قیمت امروز خودرو در بازار همزمان شد با نوسان اندک نرخ دلار و سفر سلطان عمان به ایران، سفری که بسیاری امیدوارند به واسطه آن شاهد بهبود مناسبات سیاس خارجی ایران  باشیم و از سوی دیگر برخی از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شود.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو رکود در بازار و نبود مشتری را یکی دیگر از دلایل کاهشی شدن قیمت‌ها می دانند و به این نکته اشاره می کنند که افت قیمت‌ها در بازار در حالی رقم خورده که بازار کشش کاهش بیش از این را ندارد؛ اما ظاهرا نبود مشتری موجب شده تا فروشندگان به افت قیمت رضایت دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و در بازار با کاهش 5 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا صندوقدار» هم در بازار کاهش 2 میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 602 میلیون تومان شد و کاهش 5 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 356 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی داشت، اما «کوییک معمولی» در بازار 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت یک میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 351 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 2 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 360 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 345میلیون تومان قیمت‌ خورد و بدون تغییر ماند.

سایپا اکو 7