به گزارش اکوایران؛ افت قیمت پرطرفدارهای ایران‌خودرو موجب شد تا برخی از محصولات این شرکت امروز تغییر کانال دهند،‌ این روند اما در میان سایپایی‌ها برعکس بود.

 ارزیابی‌ها از رشد و ثبات قیمت محصولات سایپا در بازار امروز حکایت دارد، بطوریکه این افزایش به خانواده «کوییک» و «تیبا صندوقدار» رسید. این در حالی که میان خانواده ایران خودرو شاهد افت قیمت «207 پانوراما اتومات» و «سمند سورن پلاس» افتی که یک کانال آنها را به پایین راند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی رقم خورده که امروز نرخ دلار افت داشت و حواشی اخبار سیاسی به این بازار شکل کاهشی داده بود. از سوی دیگر در حالی امروز شاهد نوسان قیمت در حالی رقم خورده که به گفته فعالان این بازار هنوز خبری از مشتری نیست و طرح فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با ساز و کار نوبت دهی موجب تعمیق رکود در بازار شده است. اما قیمت خودرو در سه رده رشد، افت و ثبات نوسان قیمت داشت.  

براساس ارزیابی‌ها امروز «تیباصندوقدار» در بازار رشد 5 میلیون داشت و خانواده «کوییک» هم رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد؛ سایر محصولات سایپا هم بدون تغییر راهی بازار شدند.

از سوی دیگر با توجه به جهت‌گیری قیمتی در بازار می‌توان گفت در کنار «207 پانوراما اتومات» به کانال 900 میلیون بازگشت، «سمند سورن پلاس» هم با خروج از کانال 600 میلیونی‌ها وارد کانال 500 میلیونی‌ها شد.

 اکو اقتصاد 9 ایران اکو 9