به گزارش اکو ایران، ایران خودرو مجبور به اصلاح قیمت دنا پلاس شد. آبی های جاده مخصوص تصمیم داشتند دنا پلاس را با قیمت ۳۴۷ میلیون تومانی برای مشتریان فاکتور کنند که این مساله با انتقاد مشتریان روبرو شد. آنطور که مدیر روابط عمومی شورای رقابت به تسنیم گفت به زودی ایران خودرو اصلاحیه قیمت را برای دنا پلاس منتشر می کند.

شورای رقابت با توجه به اجبار خودروسازان برای اعمال استانداردهای جدید روی محصولات خود امکان افزایش قیمت را به آنها داد. اعضای شورای رقابت در گام اول برای ۲۸ محصول ایران خودرو قیمت های جدید اعلام کردند. ۲۵ محصول ایران خودرو با اف ایش قیمت روبرو شدند اما قیمت سه خودرو کاهش یافت. دنا پلاس، پژو ۲۰۷ معمولی و پژو ۲۰۷ با موتور TU3 سه محصولی بودند که ایران خودرویی ها باید قیمت آنها را به نسبت قیمت های اعلامی در فروردین ۱۴۰۲ کاهش می دادند. قیمت دنا پلاس در اولین ماه از سال جاری حدود ۲۸۱ میلیون تومان تعیین شده بود. متقاضیان این تصور را داشتند که قیمت آن با توجه به افت ۴۳ میلیون تومانی بلبد تا حوالی ۲۳۸ میلیون تومان کاهش یابد اما مدیران فروش ایران خودرو قیمت آن را ۳۴۷ میلیون تومان اعلام کردند. این قیمت داد خریداران این خودرو را در آورد.

شورای رقابت بابت اعتراض متقاضیان جلسه تشکیل داد و خروج این جلسه اصلاح قیمت دنا پلاس از سوی ایران خودرو شد.

بابد منتظر ماند و دید قیمت اصلاحی ایران خودرو برای دنا پلاس چه مبلغی خواهد بود آیا این مبلغ رضایت خریداران را جلب می کند یا آنها همچنان از قیمت اعلامی برای این محصول سدان ایران خودرو شاکی می مانند؟