به گزارش اکوایران؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها همانند خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با افت قیمت راهی بازار شدند و بیشترین کاهش قیمت به کوییک معمولی رسید، این خودرو در بازار امروز افتی 4 میلیونی داشت.

 فعالان بازار خودرو این افت را به کاهش نرخ دلار در بازار نسبت داده و معتقدند در کنار این عمل که در بسیاری مواقع بازار خودرو را تحت شعاع خود قرار می دهد  عوامل دیگری مانند تصویب لایحه واردات خودروی کارکرده زیر پنج سال ساخت و اخبار مثبت سیاسی هم در این کاهش قیمت اثرگذار بوده است.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 592 میلیون تومانی شد و کاهش 3 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 346 میلیون تومانی شد و افت یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 334 میلیونی قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 342 میلیون تومان دست به دست شد و کاهش 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم با افت 2 میلیونی در بازار 338 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اکو 29