به گزارش اکوایران؛ رصد بازار نشان می‌دهد که امروز بازار با رشد قیمت خانواده کوییک همراه بود، این رشد در حالی رقم خورده که سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند. تغییر مسیر در خانواده کوییک در حالی رقم خورد که با توجه به اخبار سیاسی امروز پیش‌بینی‌ها از تداوم کاهش قیمت در بازار حکایت داشت، اما بازار با رشد 3 تا 5 میلیونی خانواده کوییک روبرو شد؛ این رشد در حالی رقم خورد که سایر محصولات سایپا ثبات قیمت داشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 568 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک امروز در بازار رشد قیمت داشتند و با این شرایط «کوییک‌R» در بازار رشد 5 میلیونی داشت و قیمت آن به 345 میلیون تومان رسید، «کوییک معمولی» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 3 میلیونی را تجربه کرد. اما امروز خانواده تیبا بدون تغییر راهی بازار شدند، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» در بازار 333 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم با بدون تغییر در بازار 336 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اکو سایپا 31