به گزارش اکو ایران، سایپایی ها اعلام کردند مادران دارای دو فرزند و بیشتر که در دومین دور فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه شرکت کرده و برای ساینا S ثبت نام کردند می توانند با تکمیل وجه خودروی مورد نظر خود را در بازه زمانی 90 روزه از این خودروساز تحویل بگیرند.

آن طور که مدیران فروش سایپا اعلام کردند این سومین بخش از عرضه خودرو به مادرانی که ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جدیدترین طرح فروش سامانه یکپارچه شرکت کرده بودند.

نارنجی های جاده مخصوص اعلام کردند مادران ثبت نام کننده برای ساینا S باید مبلغی نزدیک به 248 میلیون و 700 هزار تومان را به حساب این خودروساز واریز کنند. البته مادرانی باید این مبلغ را واریز کنند که پیش تر پیامک واریز وجه سایپا را دریافت کرده اند. مدیران فروش سایپا تاکید کرده اند ساینا S های عرضه شده تنها با رنگ سفید در دسترس مادران ثبت نام کننده قرار خواهد گرفت.

این اقدام سایپا را می توان سوپرایز مادران دارای دو فرزند دانست. دومین دور عرضه خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش با مکانیزم بدون قرعه کشی از 20 اردیبهشت سال جاری استارت خورد. متقاضیان باید همانند دور پیشین برای حضور در این پروژه حساب وکالتی 100 میلیون تومانی را افتتاح می کردند. نتایج جدیدترین فروش خودرویی صمت با اهرم سامانه یکپارچه 24 خرداد 1402 مشخص شد. البته در این دور از فروش همانند دور اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با ساز و کار نوبت دهی تحویل برخی خودروها به سال آینده موکول شد.