به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار حکایت از آن دارد که امروز و در کنار کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو، شاهد افت قیمت سایپایی‌ها در بازار هم بودیم، بطوریکه  سایپایی‌ها در بازار امروز با کاهش 1 تا 3 میلیون تومان قیمت گذاری شدند. اما با وجود این افت قیمت فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که همچنان خبری از مشتری نیست و خریداران تنها نظاره‌گر تغییر قیمت‌ها هستند.

براساس ارزیابی‌ها در بازار امروز «شاهین» و «کوییک معمولی» با افت 3 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 540 میلیون تومانی شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 328 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 2 میلیون تومانی داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار 326 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز کاهش 2 میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 321 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 330 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 323 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اکو اقتصاد