به گزارش اکوایران؛ امروز سایپایی‌ها با افت، رشد و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند. نوسان قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خورد که محصولات سایپا روز گذشته تغییر قیمت نداشتند، اما امروز این روند تغییر کرد و شاهد مثلث قیمتی سایپایی‌ها در بازار بودیم.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک معمولی» در بازار رشد 6 میلیونی داشت و با این شرایط بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد. از سوی دیگر «ساینا» در بازار امروز با افت 3 میلیونی قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 570 میلیون تومان قیمت خورد  و تغییر قیمت نداشت. رصد بازار نشان می‌دهد خانواده کوییک امروز رشد قیمت داشته با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 349 میلیون تومانی شد و رشد 2 میلیونی داشت، «کوییک معمولی» در بازار 348 میلیون قیمت خورد و افزایش 6 میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد.اما رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» امروز با افت 3 میلیونی 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو سایپا 31