به گزارش اکو ایران، خریداران لاماری ایما در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه که موعد تحویل آنها پاییز 1402 در نظر گرفته شده، می توانند با تکمیل وجه خودروی خود را تحویل بگیرند.

قیمت این محصول آرین پارس موتور، در کارخانه یک میلیارد و 430 میلیون تومان تعیین شده و ثبت نام کنندگان باید این مبلغ را به حساب آرین پارس موتور واریز کنند.

بررسی قیمت بازاری لاماری نشان می دهد متقاضیان پیش از ورود به بازار باید حساب خود را حدود یک میلیارد و 730 میلیون تومان شارژ کنند. بنابراین تحویل گیرندگان لاماری از کارخانه می توانند در زمان واریز وجه سودی حدود 300 میلیون تومانی را به شرط ثابت ماندن قیمت بازاری خودرو در زمان تحویل، برای خود متصور باشند. الیته از انجایی که مدیران فروش آرین پارس موتور در اطلاعیه فروش پاییزی این خودرو اعلام کرده اند زمانی تحویل 90 روز کاری بعد از تکمیل وجه توسط متقاضیان خواهد بود به احتمال زیاد تغییراتی در قیمت بازاری لاماری را در آن زمان شاهد خواهیم بود.

براساس اعلام آرین پارس موتور قرار است لاماری های تحویل شده در فصل پاییز امسال با پنج رنگ سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز به ثبت نام کنندگان تحویل داده شود.

همچنین مدیران فروش آرین پارس موتور تعهد داده اند چنانچه در تحویل این خودرو تاخیر داشته باشند به صورت ماهانه 3 درصد از رقم پرداختی متقاضیان را که حدود 43 میلیون تومان خواهد شد به حساب مشتریان خود واریز خواهند کرد.

کاهش فاصله قیمتی میان بازار و کارخانه محصولات تولیدی شکرت های خودروساز سبب شده تا بخشی از متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه در زمان اعلام خودروسازان نسبت تکمیل وجه مردد شده و از واریز مبلغ به حساب شرکت های خودروساز خودداری کنند اما با توجه به فاصله قیمتی میان بازار و کارخانه لاماری بعید به نظر متقاضی که در لیست پاییزی تحویل آرین پارس موتور قرار دارد، از واریز وجه خودداری و از تحویل خودرو انصراف دهد.