به گزارش اکو ایران، متقاضیان عادی که برای خرید تارا و هایما S7 پلاس در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند و پیامک ایران خودرو را دریافت کرده اند، می توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده تا در موعد مقرر خودروی مورد نظر خود را دریافت کنند.

آن طور که ایران خودرویی ها برنامه ریزی کرده اند تارا با گیربکس دستی در پاییز 1402 به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و هایما S7 پلاس نیز در زمستان امسال به دست متقاضیان خواهد رسید.

آن دسته از متقاضیان که برای تارا با گیربکس دستی نام نویسی کرده اند باید مبلغی حدود 394 میلیون تومان را به حساب آبی های جاده مخصوص واریز کنند. ایران خودرویی ها این امکان را فراهم کرده اند تا متقاضیان تارا با گیربکس دستی از میان 6 رنگ سفید، آبی رویال، مشکی آبنوس، خاکستری، آبی کبود و نقره ای، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خریداران هایما S7 پلاس نیز بعد از واریز حول و حوش یک میلیارد تومان می تواند نسبت به انتخاب رنگ خودروی مورد نظر خود از میان رنگ های نقره ای، خاکستری، سفید، مشکی آبنوس و زغالی متالیک، اقدام کنند.

مهلت واریز وجه برای هر دو دسته خریداران 10 روز در نظر گرفته شده است.

ایران خودرویی ها همچنین برای تارا با گیربکس دستی امکان انتخاب دو رنگ نقره ای تیتانیوم با قهوه ای کادرو یا انتخاب پکیج نانو سرامیک را در نظر گرفته اند.

متقاضیان هایما S7 پلاس نیز می توانند یا جک برقی صندوق عقب را انتخاب کنند یا پوشش نانو سرامیک را برای خودروی خود در نظر بگیرند.