به گزارش اکو ایران، اخبار منتشر شده نشان می دهد به زودی دور جدید فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش با عرضه محصولات دو خودروساز بزرگ کشور استارت خواهد خورد.

آن طور که در سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاع رسانی سده قرار است نوع جدیدی از نحوه عرضه خودرو در سامانه در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

شیوه جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو به این صورت است که شرکت های خودروساز این امکان را پیدا می کنند تا علاوه بر فروش محصولات جدید، مازاد تولید خود را نیز پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار دهند.

ایران خودرویی ها در دور جدید با محصولات جدید خود شامل دنا پلاس با موتور EF7P و گیربکس دستی 6 سرعته، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال، سمند سورن پلاس با موتور XU7P، پژو 207 با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته، رانا پلاس ارتقا یافته، تارا با گیربکس دستی 6 سرعته (تارا V1P)   و تارا با گیربکس اتوماتیک LX (تارا V4) حضور دارند.

خودروسازی سایپا هم در دور جدید عرضه محصولات خود از مسیر سامانه یکپارچه پنج محصول خود شاملشاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا S-DA، ساینا GX، کوییک R-GX و اطلس G را برای انتخاب به مشتریان پیشنهاد می کند.

البته فراموش نکنیم تعدادی از این محصولات جدید پیش از قیمت گذاری به فروش رسیده و خودروساز موظف شد بعد از ایفای تعهد در این محصولات مازاد را در سامانه یکپارچه به فروش برساند.

باید منتظر ماند و دید علاوه بر ایران خودرو و سایپا کدام شرکت های خودروساز محصولات خود را رهسپار دور جدید فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو می کنند.

آخرین دور فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو که از دوشنبه 24 تا پنج شنبه 27 مهرماه انجام شد متقاضیان با مراجعه به سایت امکان انتخاب 9 محصول شرکت های مدیران خودرو، کرمان موتور، خودروسازی ایلیا و سانیار موتور را داشتند و می توانستند برای در اختیار گرفتن آنها  ثبت نام کردند.