به گزارش اکوایران؛ نوسان اندک قیمتی در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز هم شاهد کاهش نرخ دلار در بازار بودیم، از سوی دیگر از روز گذشته و با آغاز فروش رسمی خودروهای وارداتی فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کردند از امروز شاهد کاهش قابل توجه قیمت خودروهای داخلی باشیم، اما این پیش‌بینی درست از آب درنیامد.

از سوی دیگر براساس ارزیابی صورت گرفته طی یک هفته اخیر خودروهای داخلی با توجه به اخبار سیاسی و حواشی خودروهای وارداتی پی‌درپی نوسان اندک را تجربه کردند، نوسانی که بیشتر کاهشی بود و نتوانست تغییر چندانی در این بازار ایجاد کند.

به گفته فعالان بازار، خودرو‌های داخلی علاوه بر نوسان اندک قیمتی امروز هم کمترین معاملات را به خود دیدند.

روند بازار خودرو نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» در بازار بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد و با افت 3 میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» در بازار افتی 2 میلیونی را تجربه کرد و «هایماS8» هم کاهشی یک میلیونی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 478 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «هایما S8 پلاس» هم با افت یک میلیونی یک میلیارد و 660 میلیون تومان راهی بازار شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2 » در بازار کاهش سه میلیونی داشت و در بازار امروز 757 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس 6دنده توربو» کاهش دو میلیون تومانی داشت و در بازار 732 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 799 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر 610 میلیون تومان قیمت خورد.

اکو 28