به گزارش اکو ایران، بهمن موتور فردا (30 آبان 1402) طرح فروشی دیگری را به کمک اهرم بورس کالا نهایی می کند. این خودروساز خصوصی در این طرح فروش قصد دارد تا کاپرا 2 را در دسترس متقاضیان قرار دهد.

نکته قابل توجه در ارتباط با این طرح فروش بورسی این است که متقاضیانی که از ابتدای سال 98 تا کنون از شرکت های خودروساز خودرو خریداری کرده اند می توانند از مسیر بورس کالا برای خریداری کردن کاپرا 2 های عرضه شده، اقدام کنند.

حدود یک هفته پیش بهمن موتوری ها عرضه دو مدل واتن کارا، کارا تک کابین و کارا دو کابین، را از مسیر بورس کالا در اختیار متقاضیان قرار دادند.

از آنجایی که فروش خودروهای سواری روی تابلوی بورس کالا فراهم نیست. خودروسازانی که محصولات تجاری سبک را در سبد محصولاتی خود دارند یا امکان تولید و عرضه خودروهای پیکاپ را دارا هستند، ترجیح می دهند تا محصولات خود را از مسیر بورس کالا عرضه کنند.

کاپرا 2 در حال حاضر حدود 963 میلیون تومان در کارخانه قیمت می خورد. متقاضیان باید برای شرکت در این طرح فروش بورسی حدود 96 میلیون تومان را پرداخت کنند.

هر متقاضی حقیقی امکان خریداری کردن یک دستگاه خودرو را دارد. اما متقاضیان حقوقی می توانند حداکثر برای سه دستگاه کاپرا 2 در این طرح بورسی فروش ثبت نام کنند.

فردا بهمن موتور 100 دستگاه کاپرا 2 با رنگ سفید را روی تابلوی بورس کالا خواهد برد. با توجه به تعداد کم به نظر می رسد تمام وانت های کاپرا 2 در بازه زمانی اعلام شده، صاحان خود را بشناسند.

خودروسازان بدشان نمی آید مسیر مسدود بورس کالا بار دیگر به رویشان گشوده شود تا محصولات تولیدی خود را از این مسیر و بدون زیان در دسترس متقاضیان قرار دهند.