به گزارش اکوایران؛ به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت سایپایی‌ها در حالی رقم خورد که امروز دلار هم کمی افزایش داشت، افزایشی که برخی از فعالان بازار خودرو آن را به بالا رفتن قیمت در بازار نسبت می‌دهند. از سوی دیگر انتشار برخی اخبار در خصوص خودروهای وارداتی هم در بازار خودروهای میان قیمت اثرگذار بوده و توانسته فیتیله قیمت این خودروها در بازار را افزایشی کند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایش 5 میلیونی راهی بازار شد. «کوییک دنده‌ایR» و «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار افزایش 4 میلیونی را تجربه کردند.

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS » و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 593 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 5 میلیونی داشت. کوییک‌R دنده‌ای» هم در بازار 348 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 347 میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت خانواده تیبا امروز رشد قیمت داشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز با افزایش 3 میلیونی 335 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم رشد یک میلیونی داشت و در بازار 343 میلیون قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر قیمت ساینا هم با رشد 4 میلیونی به 337 میلیون رسید.

اکوووو 4