به گزارش اکوایران؛ کاهش اندک قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خورد که امروز دلار هم سمت و سوی کاهشی داشت که این کاهشی هم در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» با کاهش 2 میلیونی بیشترین افت قیمت را داشت و افت قیمت سایر محصولات سایپا یک میلیون تومان بود. از سوی دیگر امروز خانواده تیبا هم با افزایش یک میلیونی راهی بازار شدند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS » و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 591 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم امروز افت یک میلیونی داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 346 میلیون قیمت خورد.

اما خانواده تیبا امروز مسیر برعکسی داشت و در روزی که گذشت رشد یک میلیونی قیمت داشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز با افزایش 336 میلیون قیمت‌گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم 344 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر قیمت ساینا هم با افت یک میلیونی به 336 میلیون تومان رسید.

اکو 5