به گزارش اکوایران؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد پیش‌بینی کاهشی شدن بازار همزمان با باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی امروز محقق شد و پرطرفدارهای بازار شکل و شمایلی کاهشی به خود گرفتند، هرچند خودروهای مونتاژی موضع خود را حفظ کردند و تغییر قیمت نداشتند، کاهشی که به گفته فعالان بازار خودرو حفظ آن به تداوم عرضه و ایجاد تنوع در این سامانه مربوط می‌شود.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو207 دنده‌ای» و «دنا پلاس 6 دنده توربو» بیشترین کاهش قیمت را داشتند و کمترین کاهش به «پژو 206 دنده‌ای» و رسید و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر قیمت بودند.   

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» امروز در بازار 484 میلیون تومان قیمت خورد و به کاهش یک میلیون تومانی بسنده کرد. اما «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و 665 میلیون تومانی شد و 5 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 760 میلیون تومان قیمت خورد و ثبات قیمت داشت.

همچنین در بازار امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» امروز 733 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 9 میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 800 میلیون تومان قیمت‌ گذاری شد و کاهشی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» بیشترین کاهش قیمت را امروز تجربه کرد و با افت 11 میلیونی در بازار امروز  607 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 20