این خودرو آخرین روز پاییز سال جاری با قیمتی حدود ۵۸۲ میلیون تومان در بازار حضور داشت. اما در پایان هفته اول زمستان ۱۴۰۲ حدود دو میلیون تومان دیگر از قیمت خود را از دست داد و با قیمتی نزدیک به ۵۸۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه شد.

همچنین در پایان هفته اول دی، قیمت بازاری کوییک ساده با گیربکس دستی به نسبت هفته گذشته دست نخورده باقی ماند. این محصول خودروسازی سایپا با قیمتی حول و حوش ۳۴۵ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار داشت.

بیشترین رشد قیمت این هفته مربوط به دو عضو خانواده تیبا یعنی تیبا صندوقدار و تیبا ۲ (هاچ بک) و پژو پارس سال با مو تور XU۷P بود. دو عضو خانواده تیبا هر یک رشدی حول و حوش هفت میلیون تومانی را به خود دیدند.

تیبا صندوقدار با رشد قیمت یاد شده از سوی فروشندگان با قیمتی حدود ۳۳۵ میلیون تومان به بازار عرضه شد. قیمت مدل هاچ بک این خودرو نیز قیمتش به حوالی ۳۴۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس نیز همانند خانواده تیبا رشدی ۲ درصدی را در پایان هفته اول زمستان ۱۴۰۲ به نسبت هفته پایانی پاییز امسال تجربه کرد. قیمت پژو پارس سال با موتور XU۷P در بازار حدود ۵۳۰ میلیون تومان اعلام شد.